//

Jailbreak probleem (iPhone 4): apple apps verdwenen en kan niet herstellen via iTunes

Jailbreak probleem (iPhone 4): apple apps verdwenen en kan niet herstellen via iTunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een mega probleem. Gisteren heb ik mijn iPhone 4 gejailbreaked met Evasi0n 7. Op het eerste gezicht ging het allemaal prima, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-13, 15:54
Suzanne4885's schermafbeelding
Suzanne4885 Suzanne4885 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 6
Unhappy Jailbreak probleem (iPhone 4): apple apps verdwenen en kan niet herstellen via iTunes

Hoi allemaal,

Ik heb een mega probleem.

Gisteren heb ik mijn iPhone 4 gejailbreaked met Evasi0n 7.
Op het eerste gezicht ging het allemaal prima, alleen toen mijn iPhone gereboot was, waren mijn apple apps ineens verdwenen.

Ik kan nergens meer in, kan niemand bellen en geen mails lezen, geen wekker zetten en mijn instellingen niet wijzigen. Ook de app store kan ik niet in.

Nu wilde ik mijn iPhone via iTunes herstellen naar de laatste backup, echter moet ik hiervoor Find My Iphone uitschakelen.....en dit gaat niet omdat ik niet in mijn instellingen kan komen omdat die app verdwenen is.

Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben ten einde raad.

Alvast heel erg bedankt!
__________________
"In complete darkness we are all the same. It is only our knowledge and wisdom that separates us"
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-13, 15:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne4885 Bekijk bericht
Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben ten einde raad.
Ga naar www.icloud.com en verwijder de iPhone uit "Find my iPhone". Zet de iPhone dan in DFU mode en herstel met iTunes.
  #3  
Oud 30-12-13, 16:03
Suzanne4885's schermafbeelding
Suzanne4885 Suzanne4885 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ga naar www.icloud.com en verwijder de iPhone uit "Find my iPhone". Zet de iPhone dan in DFU mode en herstel met iTunes.
Bedankt voor je snelle reactie!

Zodra ik thuis ben ga ik het proberen. Hoop echt dat het werkt. Ik zal het hier laten weten.

Nooit meer een jailbreak voor mij!
  #4  
Oud 30-12-13, 20:00
Suzanne4885's schermafbeelding
Suzanne4885 Suzanne4885 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ga naar www.icloud.com en verwijder de iPhone uit "Find my iPhone". Zet de iPhone dan in DFU mode en herstel met iTunes.
Euh...misschien een hele domme vraag. Maar hoe verwijder ik mijn iphone? "Wis Iphone", of delete hij dan alleen alle data van mijn telefoon?
  #5  
Oud 30-12-13, 20:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne4885 Bekijk bericht
Maar hoe verwijder ik mijn iphone? "Wis Iphone", of delete hij dan alleen alle data van mijn telefoon?
Een iPhone met een jailbreak kan je niet op afstand wissen. Doe je het wel heb je nog meer problemen. Als de iPhone online is via Wi-Fi/3G kan je hem verwijderen uit Find my iPhone.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 30-12-13 om 20:23.
  #6  
Oud 30-12-13, 20:06
Suzanne4885's schermafbeelding
Suzanne4885 Suzanne4885 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een iPhone met een jailbreak kan je niet op afstand wissen. Doe je het wel heb je nog meer problemen. Als de iPhobe online is via Wi-Fi/3G kan je hem verwijderen uit Find my iPhone.
Shit! Dat meen je niet. Ik heb echt net op Wissen geklikt, omdat ik dacht dat je hiermee de telefoon uit de Find My iPhone verwijdert.

Telefoon was gewoon online maar zag nergens een optie voor verwijderen uit find my iphone.

  #7  
Oud 30-12-13, 20:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het wissen gat niet lukken omdat er dingen moeten gewist worden die niet meer staan waar ze moeten staan. De jailbreak heeft die verplaatst.

Probeer dan maar om het ding zo in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. Let op! Herstellen is niet het zelfde als een backup terugzetten.
  #8  
Oud 30-12-13, 21:30
Suzanne4885's schermafbeelding
Suzanne4885 Suzanne4885 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het wissen gat niet lukken omdat er dingen moeten gewist worden die niet meer staan waar ze moeten staan. De jailbreak heeft die verplaatst.

Probeer dan maar om het ding zo in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. Let op! Herstellen is niet het zelfde als een backup terugzetten.
Pffffff.

Gelukkig is het nu opgelost. Ik heb de iPhone gewist via Find my iPhone, daarna in DFU mode gezet en de iPhone hersteld via iTunes. Hij is nu een eeuwigheid bezig om al mijn apps terug te downloaden maar ALLES is hersteld, ben geen gegevens kwijt en ik ben helemaal blij!

Dus toch bedankt voor je hulp!
Reageren

Labels
iphone 4, jailbreak problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Itunes foutmelding 26, kan Iphone niet herstellen straffehond iTunes 1 04-05-12 16:09
iPhone: Groot probleem: Kan niet meer herstellen. vinkdtp Jailbreak 2 07-04-11 22:57
iTunes kan iphone niet herstellen borgqueenx iTunes 0 24-06-10 17:04
Apple ID in iTunes will niet werken, kan geen apps downloaden odp iPhone Apps 10 14-10-09 21:05
iPhone: Raar probleem, kan iPhone niet herstellen! johngossen Jailbreak 6 13-06-09 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.