Update via iTunes naar 7.0.4 voor jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb een vraag waar ik heel graag antwoord op zou willen hebben. Ik wil mijn iPhone 4 gaan jailbreaken. Ik heb m ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update via iTunes naar 7.0.4 voor jailbreak
Hallo iedereen, ik heb een vraag waar ik heel graag antwoord op zou willen hebben. Ik wil mijn iPhone 4 gaan jailbreaken. Ik heb m altijd OTA geüpdatet, maar hij draait nu op 7.0.2. Als ik m voordat ik ga jailbreaken update naar 7.0.4 via iTunes, zou het probleem met OTA updates dan opgelost zijn? Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na een herstel met iTunes zou de jailbreak zonder problemen moeten werken.
|
|
|||
|
|||
Nee ik bedoel geen herstel, gewoon een ios update die je ook OTA kan doen maar problemen oplevert als je dat doet. Daarom wil ik van 7.0.2 naar 7.0.4 via iTunes (zonder te herstellen). Als ik dat doe is het dan niet erg dat ik voorgaande updates OTA heb gedaan???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, dan ga ik dat morgen doen! Heel erg bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes moet zoeken naar een update voor de aanbiedersinstellingen op uw iPhone | marijn65 | iTunes | 0 | 17-06-12 19:06 |
Alle iDevices: Wat gebeurt er als je Jailbreak update naar nieuwe jailbreak? | gserban | Jailbreak | 5 | 11-11-10 09:44 |
|
|