iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: 5s jailbreaken of niet... (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/150076-5s-jailbreaken-niet.html)

natte 02-01-14 18:23

5s jailbreaken of niet...
 
Ik heb een iPhone 5s en k zou graag de jailbreak wille uitvoeren. Of kan ik beter wachten tot alle bugs eruit zijn. Heeft iemand er al ervaring mee.
Thx

RWK 02-01-14 18:27

Het gaat erom of je een jailbreak wel nodig hebt? Een jailbreak met bugs is er altijd. Het hangt alleen af wat jij ermee wilt gaan doen. Voor nu zou ik je zeggen om het zelf eens te gaan ervaren hoe een gejailbreakte toestel werkt en wat de voor en nadelen ervan zijn. Er is ook veel te vinden op dit forum, gebruik maar eens de zoekfunctie :-)

natte 02-01-14 18:34

Ik heb altij al mijn iPhones gejailbreakt. En k vind het echt wel de moeite... K heb al eens gezocht op het forum zonder veel succes ivm de 5s en de nieuwe jailbreak

rhardeveld 02-01-14 18:55

Ik heb sinds paar dagen jailbreak op 5s draait soepel heb paar repos toegevoegt veel werkt er nog niet paar dingen ook wel

Rest volgt later wel

debroei 02-01-14 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door natte (Bericht 943536)
Ik heb altij al mijn iPhones gejailbreakt. En k vind het echt wel de moeite... K heb al eens gezocht op het forum zonder veel succes ivm de 5s en de nieuwe jailbreak

Maar als de functionaliteit al op je iPhone aanwezig is, dan maakt dit jailbreaken niet noodzakelijk. Dit is meer bedoelt om bepaalde functionaliteit toe te voegen die standaard ontbreek. Als je het alleen maar doet om te kunnen zeggen dat hij gejailbreakt is, ja dan zou ik niet wachten maar het nu gelijk gaan doen :rolleyes:

natte 02-01-14 22:59

Ik gebruikte maar een paar tweaks die mijn tel beter maakte als standaard iOS. K ga toch wa wachten tot alles op punt stea

NLjorn 04-01-14 17:06

Als je de 5s jailbreakt, hebben jullie dan ook nog last van de Statusbar bug als je fotos opent en of de camera opent? Dat de provider, tijd batterij er etc nog staan? Anders wacht ik nog wel ff, dankje.

PsyFly 04-01-14 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 (Bericht 943992)
Als je de 5s jailbreakt, hebben jullie dan ook nog last van de Statusbar bug als je fotos opent en of de camera opent? Dat de provider, tijd batterij er etc nog staan? Anders wacht ik nog wel ff, dankje.

Hiervoor kan je StatusBarFix2 installeren die je kan vinden in onderstaande repo:
Code:

http://repo.pnre.co.vu/

rhardeveld 04-01-14 17:42

De statusbarfix2 werkt prima bij mij op mn 5s repo is hierboven gegeven

NLjorn 04-01-14 17:42

Hmm oke bedankt! Heb jij er ook last van of is dat verschillend per persoon?

rhardeveld 04-01-14 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 (Bericht 944004)
Hmm oke bedankt! Heb jij er ook last van of is dat verschillend per persoon?

Ik had last van halve camera icoon in fotos om te switchen naar voor camera
Nu geen last meer van

Hallieknar 04-01-14 22:17

Alleen Barrel is het al waard,....
http://www.freebits.nl/images/508foto.png

Thakoer 07-01-14 08:02

De jailbreak op de iphone5s werkt perfect. Apps zijn sneller door noannimationslow te downloaden via cydia waardoor het sneller is. In het algemeen ben ik zeer tevreden.

Bubbly 07-01-14 09:23

Of gewoon tsSpeeder A.

natte 07-01-14 10:23

Ik ga het eend probere en we zien wel :)

Jumper2110 07-01-14 19:30

Iedereen die zegt dat het niet de moeite is, heeft blijkbaar geen idee dat het echt nog wel een stukje beter kan...

.. en barrel is een mooi voorbeeld :D

khalilramos 07-01-14 19:48

Ik twijfel ook om mijn iphone 5s te jailbreaken, zie veel bugs bij mensen...

MrBramme 08-01-14 13:55

Ik ben momenteel ook super hard aan het twijfelen. Ik gebruik mijn jailbreak echter niet voor Barrel (heb dat ooit gehad, was wel eens leuk maar snel weer af gezet) maar voor subtiele aanpassingen. De voornaamste zijnde: een 3G/data switch in command center (komaan Apple, dit had je moeten doen).

Voor de rest zijn het allemaal leuke extra’s maar geen musts voor mij (alhoewel dat mensen die me kennen weten dat ik snel weer zal theme’en, als dat tenminste nog kan onder iOS7)

natte 08-01-14 18:18

Ik heb em gisteren gejailbreakt, alles werkt prima. Niet alle tweaks werken op de 5s en het is nog wa wachten op winterboard. Toch wel de moeite!!

MrBramme 10-01-14 07:57

Idem ditto, gisteren gejailbreakt en alles verliep vlotjes.
1 klein probleempje dat de Evasion tool geen externe verbinding kon maken (om de bestanden te downloaden), maar dat was mijn firewall :)

Enkele app's erop gezet en meer moet dat niet zijn voor mij:
- FlipControlCenter (3G en hotspot switches, YAY)
- TabLess (cleaner lockscreen)
- Zeppelin (ik hoef mijn operatornaam niet constant in mijn statusbalk zien :) )

En dat is het tot nu toe. Meer moet dat ook niet zijn voor mij, maar ik ga ongetwijfeld nog wel wat andere zaken toevoegen later hoor.
Had ook even (ben de naam kwijt) de tweak toegevoegd dat je in de Hidden springboard settings kon komen, maar die heb ik snel weer gewist.

natte 13-01-14 16:56

Winterboard is al uitgekomen voor 64bit. Nu wa wachten op de bijhorende themes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.