iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak 7 geeft probleem met bijwerken pakketten (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/150115-jailbreak-7-geeft-probleem-bijwerken-pakketten.html)

ferrywalter 03-01-14 11:20

Jailbreak 7 geeft probleem met bijwerken pakketten
 
Ik heb de JB 7.02 willen installeren. Helaas werkt het nog niet helemaal. Bij het bijwerken van de pakketten krijg ik een time out bij Posix. Weet iemand wat er aan te doen is?
De tweaks " kliibackground en Xcon" werken daarom niet.
Weet iemand wat ik fout doe?

Guest-20180925190238 03-01-14 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrywalter (Bericht 943666)
Bij het bijwerken van de pakketten krijg ik een time out bij Posix. Weet iemand wat er aan te doen is?

Verwijder om te beginnen de Ultrasn0w repo als die geïnstalleerd is. Indien niet zal je moeten wachten tot de repo's die de Posix fout geven weer online zijn.

ferrywalter 03-01-14 13:32

Bedankt voor je reactie. Ik heb geen Utrasn0w. Heb opnieuw de JB geïnstalleerd. Geen fouten meer maar de Tweak Xcon voor UPC kijken werkt niet en de Killbackground ook niet. Zouden deze Tweaks voor de iPhone 5s met IOS 7.04 en 64 bits het nog gewoon niet doen?

PsyFly 03-01-14 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrywalter (Bericht 943691)
Bedankt voor je reactie. Ik heb geen Utrasn0w. Heb opnieuw de JB geïnstalleerd. Geen fouten meer maar de Tweak Xcon voor UPC kijken werkt niet en de Killbackground ook niet. Zouden deze Tweaks voor de iPhone 5s met IOS 7.04 en 64 bits het nog gewoon niet doen?

TsProtector P werkt voor mij op mijn gejailbreakte iPhone 5s en iPad Air om Yelo TV te kunnen kijken. Voorheen kreeg ik de melding dat ik van deze app geen gebruik kon maken op gejailbreakte devices.

Aangezien Yelo TV (App om Telenet TV te kijken in België) waarschijnlijk vergelijkbaar is met de UPC app, kan je deze ook eens proberen.

Ik krijg wel een melding bij de settings dat er een probleem is met het laden van de preference bundle van TsProtector P maar desondanks doet deze toch wat ik er van verwacht.

Succes!

ferrywalter 03-01-14 18:24

Beste PsyFly, dank voor je reactie maar wat doet de TsProtector? En werkt hier door ook de andere Tweaks??

Guest-20180925190238 03-01-14 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrywalter (Bericht 943764)
...maar wat doet de TsProtector?

tsProtector P verhindert dat een app een jailbreak detectie uitvoert door bv. naar bepaalde systeem directories te gaan kijken.

PsyFly 03-01-14 18:36

tsProtector P is een tweak die je waarschuwt wanneer apps toegang tot de systeembestanden willen, welke je dan kan toestaan of blokkeren. Op die manier kunnen ook ingebouwde jailbreakdetecties worden omzeild.

MaozeDong 03-01-14 18:56

net getest en TsProtector werkt met de Ziggo app
wel even goed instellen onder instellingen op je iPhone/ipad

PsyFly 03-01-14 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaozeDong (Bericht 943773)
...wel even goed instellen onder instellingen op je iPhone/ipad

Bij de 5s en ipad air kan je (nog) niet aan de settings (melding over een fout bij het laden van de preference bundle), toch doet deze waarvoor ik hem geïnstalleerd heb (anti jailbreakdetectie)

ferrywalter 03-01-14 19:45

Allen bedankt voor jullie reacties. Ga zo opnieuw mijn iPhone JB.

PsyFly 03-01-14 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrywalter (Bericht 943790)
Allen bedankt voor jullie reacties. Ga zo opnieuw mijn iPhone JB.

Opgelet, TsProtector P is een betalende app in de BigBoss repo. Het kan zijn dat er melding wordt gemaakt dat deze nog niet compatibel is met jouw toestel (5s) en daardoor nog niet kan installeren op arm64-devices (vandaar ook mijn error bij het laden van de preference bundle onder de instellingen)
Laatste versie is de 3.3.11-4 en deze is compatibel met ios7, alleen mogelijk probleem dus met arm64-devices.

Ik kan dit evenwel niet met zekerheid zeggen. Ik had deze tweak reeds bij vroegere jailbreaks aangeschaft waardoor ik deze sowieso kon installeren.


P.S.: update misschien ook ff je profielgegevens zoals de firmwareversie die je draait :)

Edit: Er is net een update uitgekomen met arm64-support (3.3.12-1)!

fjjfrank 03-01-14 20:47

als je xcon 37 beta 7 installeert werkt de upc app wel

PsyFly 03-01-14 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fjjfrank (Bericht 943801)
als je xcon 37 beta 7 installeert werkt de upc app wel

Ook op 64bit-devices? Welke repo kan je die beta vinden? Vermits de laatste officiële build versie 38 is en dateert van 22 april vermoed ik dat deze niet zal werken op de 64bit-toestellen...

fjjfrank 03-01-14 20:59

op 64 bit weet ik zo niet bij mij werkt het in ieder geval wel

PsyFly 03-01-14 21:03

Vermits de beta een lagere build heeft dan de officiële, vermoed ik wel dat deze nog niet ios7 approved is. But annyway, blij dat ie ook werkt voor jou :)

fjjfrank 03-01-14 21:04

https://www.dropbox.com/s/magp5iumnx...honeos-arm.deb

PsyFly 03-01-14 21:15

Dankjewel!

Net even getest en deze doet helemaal niks bij me. Verschijnt niet bij mijn instellingen en ook niet op mijn springboard. Helaas...

fjjfrank 03-01-14 21:23

bij mij verschjnt die ook niet op mijn springboard ik weet niet ofdat dat wel de bedoeling is maar mijn upc app werkt er wel mee

PsyFly 03-01-14 21:43

Dan lijkt het probleem waarschijnlijk bij de arm64 processor te zoeken.

Voor deze toestellen, en alle anderen, is nu dus TsProtector P volledig werkend. Deze tweak doet trouwens meer dan enkel jailbreaks verbergen en is nu dus ook helemaal aangepast voor ios7. Betalend weliswaar (net zoals xCon, behalve beta's uiteraard), maar ik betaal liever voor een goedwerkende tweak/app dan duistere gekraakte tweaks/apps te installeren omdat ik dit toch niet altijd 100% vertrouw.

tiimm89 10-03-14 16:45

Iemand dit toevallig getest met TV Overal app van Belgacom?
Deze blokkeert net zoals Yelo TV of Ziggo app Jailbroken devices..

Alvast bedankt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.