//

Jailbreak toepassingen soms niet actief (herkenbaar bij opstarten: fakecarrier)

Jailbreak toepassingen soms niet actief (herkenbaar bij opstarten: fakecarrier) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Op mijn ipad en iphone heb ik wel eens dat ik na een reboot geen enkele jailbreak toepassing meer kan gebruiken. De icoontjes staan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-14, 12:33
Funstic Funstic is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard Jailbreak toepassingen soms niet actief (herkenbaar bij opstarten: fakecarrier)

Goedemorgen,

Op mijn ipad en iphone heb ik wel eens dat ik na een reboot geen enkele jailbreak toepassing meer kan gebruiken. De icoontjes staan er wel, maar geen instellingen etc.

Ik heb de nieuwe MS. Het gebeurt op de iPhone 5 en ipad mini.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-14, 12:45
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Volgens mij gaat hij dan in safemode, waarschijnlijk heb je dan een linke tweak die niet helemaal lekker loopt. Heb t ook een keer gehad, ben toen maar weer van voren af aan begonnen, moet zeggen alles loopt als een trein.Ik heb nu de volgende tweaks draaien:

Allmail
Barrel
CCToggels
Hiddensettings
Sleepfx
VoiceChanger
Zeppelin

Bovenstaande allemaal voor de iphone 5S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone toont soms zwart scherm bij wakker worden, en soms ook niet... Zonman iPhone algemeen 3 20-11-13 00:34
telefoonnummers niet meer herkenbaar in dropbox dugrey iPhone algemeen 3 30-01-13 18:03
Apple tv2 is niet herkenbaar roderick Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 13-07-11 18:05
Krijg foutmelding bij internet toepassingen derks Odido (T-Mobile) 5 20-03-09 00:54
iPhone: Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak mart-85 Jailbreak 2 01-02-09 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.