//

Boot loop na veranderingen in Apple's geheime menu

Boot loop na veranderingen in Apple's geheime menu discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de App Slider instellingen gewijzigd naar de 4e optie en m'n iPhone werd meteen in een vervelende boot loop gegooid. Safe Mode start ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-14, 08:01
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard Boot loop na veranderingen in Apple's geheime menu

Ik heb de App Slider instellingen gewijzigd naar de 4e optie en m'n iPhone werd meteen in een vervelende boot loop gegooid. Safe Mode start niet, waarschijnlijk omdat de buggy Apple instellingen daar ook actief zijn. Bestandsmanagers om de preferences folder te openen werken niet, omdat ze de Phone als "niet-jailbroken" zien.

Ik wil deze fix het liefst niet proberen tenzij er geen andere opties zijn, want ik betwijfel of daarmee de CC fabrieksinstellingen hersteld worden.

Tips?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 januari 2014 om 08:23 ----------

Gebruikte oplossing: For those who are stuck in a boot loop due to messing with iOS 7's "Hidden Settings" do the following to avoid restoring. : jailbreak

Samenvatting: aangezien ik vergeten was afc2add te installeren vanuit Cydia kon ik file managers niet gebruiken met root toegang. Hierdoor moest ik USB-SSH tunnelen, wat wel werkte aangezien ik niet vergeten was OpenSSH te installeren. Ondanks dat ik meerdere malen het bestand (com.apple.springboard.plist) in Terminal verwijderd had werkte het pas na ik het met Cyberduck verwijderde van 2 locaties.

Het eerste wat ik ga doen nu het weer werkt is een back-up maken met PkgBackup
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Boot loop fixen zonder herstellen Bubbly Jailbreak 1 11-01-14 11:12
Recovery boot loop Emiin' iPhone algemeen 1 07-11-13 23:29
iPod touch: Ipod Touch 4G 4.1 boot loop rushhour Jailbreak 4 28-12-10 22:25
iPhone: Update 4.1 boot loop diederikb Jailbreak 6 14-09-10 20:46
Iphone in Boot loop meller14 iPhone algemeen 17 05-09-10 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.