iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak heeft en geeft geen enkele meerwaarde (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/150966-jailbreak-heeft-geeft-geen-enkele-meerwaarde.html)

Guest-20180925190238 25-01-14 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 (Bericht 947342)
Ik stel voor om dit topic gewoon te verwijderen.

Waarom? :confused: Mag men geen mening geven over een jailbreak? Ook al is die mening onwelgevallig voor sommige jailbreakers?

Michael 25-01-14 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 (Bericht 947342)
Ik stel voor om dit topic gewoon te verwijderen. Ik vraag me eigenlijk af waarom ze er nog steeds staat.........


Iedereen mag een mening hebben. Vandaar dat we het laten staan!

ballegooier 25-01-14 20:22

Ik heb zelf jaaaaaaarenlange ervaringen met dit soort topic's en geloof me: er komt geen gesprek op gang.
Trolgroeten terug :)

Laurens22 25-01-14 20:27

Troll verder. Later.

the matrix 26-01-14 18:50

Grappig menigeen voelt zich in zijn kruis getast. Maar niemand die uitlegt waarom jb wel interessant is behalve wat icoon formaten.
Ben zeer benieuwd wat de toegevoegde waarde van jb is.

FridgeNL 26-01-14 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the matrix (Bericht 947451)
Grappig menigeen voelt zich in zijn kruis getast. Maar niemand die uitlegt waarom jb wel interessant is behalve wat icoon formaten.
Ben zeer benieuwd wat de toegevoegde waarde van jb is.

Bluetooth thetering (MyWi)
Betere beveiliging (Lockdown Pro) (iCaughtU Pro)
Native scrobbling voor lastfm (Scrobbl)
Blokkeren van reclame (AdBlocker)
QR voor SMS (Bitesms)
Betere telefoneer ervaring (CallBar)

Enkele voorbeelden ;)

Bubbly 26-01-14 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the matrix (Bericht 947451)
Grappig menigeen voelt zich in zijn kruis getast. Maar niemand die uitlegt waarom jb wel interessant is behalve wat icoon formaten.
Ben zeer benieuwd wat de toegevoegde waarde van jb is.

Waarom zouden we? Dit is niets meer flamebait. Dit topic gaat niet om onze input over het onderwerp, het is hier puur en alleen om iOS-gebruikers die jailbreaken te trollen (mogelijk met de hoop dat wij te ver gaan en een ban krijgen).

Guppez84 27-01-14 10:57

mijn mening is juist sinds iOs 7 dat er meer kwalitatieve tweaks uit komen waar je wel iets mee kunt, dat iemand jailbreak niet kan waarderen kan ik begrijpen, maar dat is toch uit eindelijk elk zijn keus??

the matrix 27-01-14 19:28

Jullie zullen wel gelijk hebben dat JB een must is, ik als leek zie nog geen enkele reden om te gaan JB-en.

De opgegeven tweaks daar loop ik nog niet warm voor, dus voorlopig voor mij nada JB.

Uiteraard is het de keus van de bezitter wat hij met zijn i device doet.

matthijst 27-01-14 23:49

Ik jailbreak eigenlijk vooral omdat het kan :)
Enige zinnige app voor mij vind ik "openother", zodat ik m'n Apple calendar icoontje (met datum erop) kan gebruiken om WeekCal te openen :)

the matrix 28-01-14 12:32

Het enige wat ik mis op de de standaard IOS van iphone is een indicatie dat er een mail, whatsapp, belletje etc geweest is en dat zonder eerst je iphone te ontgrendelen.

Verder een swype keyboard voor alle toepassingen (niet een cut en paste geval)

als deze 2 met de huidige JB toegepast kan worden dan dan ja dan ga ik JB-en

Bubbly 28-01-14 13:32

Als we hier dan toch een echte topic van gaan maken, is het niet makkelijker af te leiden waarom men een jailbreak nuttig vindt door een lijst van geïnstalleerde tweaks te plaatsen? ;)

Al zou ik dat in een dedicated topic doen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the matrix (Bericht 947655)
Het enige wat ik mis op de de standaard IOS van iphone is een indicatie dat er een mail, whatsapp, belletje etc geweest is en dat zonder eerst je iphone te ontgrendelen.

OpenNotifier (statusbalk icoontjes). Er is ook een tweak om je vergrendelscherm statusbalk te verkleinen naar de grootte van je ontgrendelde statusbalk, dan passen er ook meer icoontjes in (mocht je dat ooit nodig hebben of mooier vinden).
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the matrix (Bericht 947655)
Verder een swype keyboard voor alle toepassingen (niet een cut en paste geval)

TouchPal en iSwipe. Al lijkt #1 niet iOS 7 compatibel (op te maken uit reacties op internet) en is #2 uit de standaard repo's verdwenen.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the matrix (Bericht 947655)
als deze 2 met de huidige JB toegepast kan worden dan dan ja dan ga ik JB-en

En dan ontdek je 20 andere dingen en sla je jezelf voor de kop dat je niet eerder besloot te jailbreaken.

boy1308 29-01-14 16:06

Hier in België kunnen we niet op 4G (enkel Mobistar) en met de jailbreak kan ik da wel.. Dus SUPERNUTTIG voor me, want ik betaal ook voor die 4G!

AVeenema 30-01-14 11:11

Ieder persoon heeft eigen wensen, jailbreak? sure, geen? ook prima.... Elk individu bepaald dat toch echt voor zichzelf en ga ergens anders vreemde 'hater' blogs schrijven, niet op een iCulture forum onder 't kopje Jailbreak....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.