iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak heeft en geeft geen enkele meerwaarde (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/150966-jailbreak-heeft-geeft-geen-enkele-meerwaarde.html)

quest1 23-01-14 07:37

Jailbreak heeft en geeft geen enkele meerwaarde
 
Toch even meedelen: Een jailbreak is totaal niet nuttig en alsook heeft een gejailbreakt ios device geen enkele meerwaarde aan uw toestel. Ik spreek uit jaaaaarenlange ondervinding. Een jailbreak maakt uw toestel gevoelig trager, vroeg of laat krijg je conflicten en als je terug wil, door herstel blijven er resten over wat het toestel onstabiel kan worden. De meeste mensen die nu nog een jailbreak uitvoeren is gewoon om illegaal gekraakte app's te kunnen downloaden. Dat is dan ook het enige waarvoor een jailbreak nuttig is. Al de rest van de "tweaks" heeft weinig tot geen nut. Mensen kopen een iOS device voor oa een betrouwbaar systeem, mensen die dit jailbreaken verwijs ik door naar één of ander android device. iOS is absoluut niet bedoeld om te tweaken. Uiteindelijk zijn de cydia tweaks om het uiterlijk te veranderen, afschuwelijk lelijk. Ben echt wel blij dat Apple constant die onnozele jailbreak gaten dicht. iOS jailbreaken is marginaal. Ik vraag mij dan ook af waarom men geen android device koopt? Dat is pas tweaken. Een gejailbreakt iOS device kan men absoluut niet tweaken zoals een standaard android toestel. Android is gewoon gemaakt om te tweaken. iOS absoluut niet! Mensen die nu nog jailbreaken zijn simpelaars. Jailbreaken is in vergelijking met een goedkoop android mobieltje een lachertje. Men kan veel meer doen met een standaard smartphone van 70 euro dan met een (tijdelijk)gejailbreakte iPhone/iPod touch/iPad qua tweaken. iOs devices blijven echter beter zonder jailbreak. Trouwens, jailbreaken is ook zo ouderwets. Elke goedkope standaard smartphone vanaf 70 euro kan gewoon veel meer dan een gejailbreakte iphone.

debroei 23-01-14 07:53

Maar als het voor jou geen nut heeft, wil het nog niet zeggen dat het voor een ander ook niet bruikbaar is. Bovendien staan er in cydia ook betaalde apps/tweaks die worden gekocht en legaal zijn. Dus wat is je probleem en waarom dit epistel?
Moet iedereen toch lekker zelf weten?

Bomans 23-01-14 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quest1 (Bericht 947053)
... De meeste mensen die nu nog een jailbreak uitvoeren is gewoon om illegaal gekraakte app's te kunnen downloaden. ...

En daar ben ik gestopt met lezen.
:eek:

kimiferrari 23-01-14 08:59

Ik vraag me af of je wel jarenlang ervaring hebt met jailbreaken. Je kan echt véél meer met een gejailbreakte iPhone dan met een Android telefoon

Guest-20180925190238 23-01-14 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quest1 (Bericht 947053)
Toch even meedelen: Een jailbreak is totaal niet nuttig en alsook heeft een gejailbreakt ios device geen enkele meerwaarde aan uw toestel. Ik spreek uit jaaaaarenlange ondervinding. Een jailbreak maakt uw toestel gevoelig trager, vroeg of laat krijg je conflicten en als je terug wil, door herstel blijven er resten over wat het toestel onstabiel kan worden. De meeste mensen die nu nog een jailbreak uitvoeren is gewoon om illegaal gekraakte app's te kunnen downloaden. Dat is dan ook het enige waarvoor een jailbreak nuttig is. Al de rest van de "tweaks" heeft weinig tot geen nut. Mensen kopen een iOS device voor oa een betrouwbaar systeem, mensen die dit jailbreaken verwijs ik door naar één of ander android device. iOS is absoluut niet bedoeld om te tweaken. Uiteindelijk zijn de cydia tweaks om het uiterlijk te veranderen, afschuwelijk lelijk. Ben echt wel blij dat Apple constant die onnozele jailbreak gaten dicht. iOS jailbreaken is marginaal. Ik vraag mij dan ook af waarom men geen android device koopt? Dat is pas tweaken. Een gejailbreakt iOS device kan men absoluut niet tweaken zoals een standaard android toestel. Android is gewoon gemaakt om te tweaken. iOS absoluut niet! Mensen die nu nog jailbreaken zijn simpelaars. Jailbreaken is in vergelijking met een goedkoop android mobieltje een lachertje. Men kan veel meer doen met een standaard smartphone van 70 euro dan met een (tijdelijk)gejailbreakte iPhone/iPod touch/iPad qua tweaken. iOs devices blijven echter beter zonder jailbreak. Trouwens, jailbreaken is ook zo ouderwets. Elke goedkope standaard smartphone vanaf 70 euro kan gewoon veel meer dan een gejailbreakte iphone.

Amen. Procedamus in Pace. :rolleyes:

Affinity 23-01-14 09:12

Dat is nu toch overduidelijk een troll?

Niet echt een goeie ook.

2/10

mneerhout 23-01-14 10:20

Nou ik heb het gelijk eraf gehaald hoor, ben nu alleen nog vreselijk bang voor die 'resten', vreselijk bedankt meneer uit aGent!:rolleyes: he nu wil niets meer syncen, wat vreemd.

iMario 23-01-14 11:04

Bedankt voor je mening.

belgiumiphone 23-01-14 14:18

De grap van de eeuw. Ik heb de indruk dat de topicstarter vooral zichzelf wil overtuigen :-)

Alleen al om kleinere icoontjes te kunnen hebben (tweak Bigify), heb ik een jailbreak nodig. Ik vind de icoontjes op de iphone standaard namelijk veel te groot (en lelijk).

stschuurhuis 23-01-14 14:47

Ik denk dat het de topicstarter niet is gelukt zijn Ipod touch te jailbreaken, hierdoor zo gefrustreerd is geraakt en daarom dit verhaal heeft geschreven. :P

arjan95 23-01-14 20:38

Trololololol

rubbererobbie 23-01-14 21:36

FAIL!!!!!!:d

kliko werk, zo jaren lang :eek:

Bubbly 24-01-14 21:37

Zoveel achterlijkheid heb ik al een tijdje niet gelezen online. Bravo, je hebt mijn waarde van de mensheid verder omlaag bijgesteld. Nu heb je ten minste ongevraagd iets betekend in je leven voor een ander. Ga heen en blijf daarginds.

Freeltd 25-01-14 00:02

Ik heb zo eerder het idee dat het een reclameboodschap voor Android is

debroei 25-01-14 01:02

Grappig dat de ts ook niets meer nader toelicht of mee discussieert over de inhoud van zij. Betoog.

kimvb 25-01-14 10:51

Was is nu de toegevoede waarde van dit topic ?
Laat de mensen toch zelf beslissen of ze willen jb of niet. Jaren lange ervaring ???? Denk het niet anders had je wel geweten dat je echt heel veel kan doen met je iphone in samenwerking met cydia.

yukhalilsel 25-01-14 11:32

Nou, ik moet TS wel gelijk geven over het feit dat jailbreaken sinds ios 7 minder togevoegde waarde heeft in MIJN opinie.. Ik ben content zoals het nu is. Verder geef ik de rest in dit topic gelijk dat ts ongegronde meningen uit.

Popsie 25-01-14 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel (Bericht 947308)
Nou, ik moet TS wel gelijk geven over het feit dat jailbreaken sinds ios 7 minder togevoegde waarde heeft in MIJN opinie.. Ik ben content zoals het nu is. Verder geef ik de rest in dit topic gelijk dat ts ongegronde meningen uit.

+1 voor mij :-)

Rav3n 25-01-14 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quest1 (Bericht 947053)
Toch even meedelen: Een jailbreak is totaal niet nuttig ......

:eek:

.... en hier ban ik al gestopt .
Ik bepaal zelf wel wanneer iets nuttig is.

Kubbie92 25-01-14 18:10

Ik stel voor om dit topic gewoon te verwijderen. Ik vraag me eigenlijk af waarom ze er nog steeds staat.........


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.