//

Jailbreak back to normal

Jailbreak back to normal discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gentlepeople, ik loop rond met een zwaar verouderde firmware, 5.1.1 ( JB'd). omdat de haperingen, vastlopers en andere zaken me nu toch echt de neus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-01-14, 09:59
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard Jailbreak back to normal

Gentlepeople,
ik loop rond met een zwaar verouderde firmware, 5.1.1 ( JB'd).
omdat de haperingen, vastlopers en andere zaken me nu toch echt de neus uit komen wil ik naar 7.x en dan maar gelijk jailbreak af zijn, en wie weet mogelijk later daar eens naar kijken.

nou weet ik uit ervaring dat van jailbreak terug gaan naar normal IOS niet altijd even soepel verloopt.

ik had het idee om eerst bv een 6.1 ipsw te laden, en dus een clean install en van daaruit naar 7 te gaan.

wat adviseren jullie? ik heb dit weekend storingsdienst dus ik kan me geen bricked telefoon veroorloven.

alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-14, 10:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neophron Bekijk bericht
wat adviseren jullie?
Het toestel in DFU mode zetten en herstellen met iTunes (naar iOS 7.0.4). Na het herstel geen backup terugzetten met jailbreak restanten.

Citaat:
ik had het idee om eerst bv een 6.1 ipsw te laden, en dus een clean install en van daaruit naar 7 te gaan.
Dat idee gaat op een iPhone 4 alleen maar werken als je tijdig lokaal de SHSH van iOS 6.1 hebt opgeslagen, bv. met TinyUmbrella.
  #3  
Oud 24-01-14, 10:22
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

thnx voor je reply, nog even voor de zekerheid:
vanuit 5.1.1(JB) in DFU en direct naar 7.04 ( non JB )via iTunes zou dus geen problemen op mogen leveren? backup hoeft niet terug, alleen mijn contacten wil ik wel graag behouden.

via werk zit ik aan een exchange server dus ik verwacht daarin geen problemen, de exchange server heft immers al mijn contacten.
  #4  
Oud 24-01-14, 10:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neophron Bekijk bericht
vanuit 5.1.1(JB) in DFU en direct naar 7.04 ( non JB )via iTunes zou dus geen problemen op mogen leveren?
Als je hosts file goed is ingesteld mag je geen problemen verwachten.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 24-01-14, 10:36
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

top,dankjewel, na het werk even aan de knutsel!
  #6  
Oud 24-01-14, 13:36
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

hmm, ik ben een backup aan het maken, er kwam een popup die vroeg of ik apps wou syncen, dat heb ik uiteraard niet gedaan, aangezien ik naar een clean install wil.

hij is alsnog een beste tijd bezig met backup trekken.
het zou mogelijk kunnen komen door foto's / video's? de sync hiervoor staat uit in de opties van itunes.

ik zou de foto's wel graag willen bewaren, het liefst weer terug op de iphone, maar op een mapje op de pc is ook goed.
wordt dit automatisch gebackupped en terug gezet? ik kan daar geen uitleg / opties over vinden binnen itunes.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2014 om 15:13 ----------

update geslaagd, mail's contacten alles is in orde alleen gek genoeg is ie lang bezig geweest met de backup maar heb ik me foto's niet terug...
ik heb wel een handmatige backup gemaakt van de DCIM folder.
is dat op wat voor manier dan ook nog terug te zetten?
  #7  
Oud 24-01-14, 15:59
neophron neophron is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 32
Standaard

laat maar, ik denk dat itunes nog even bij moest trekken ofzo, foto's zijn er nu ook, thanks voor de reply's
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Back up / apps terugzetten na jailbreak ALH Jailbreak 3 08-02-12 11:16
iPad: JB Ipad, normal iphone tethering NightWalker Jailbreak 2 17-12-10 20:12
iPhone: 4.1 last van jailbreak back-up? Onitsukatiger Jailbreak 3 24-09-10 08:48
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen Melle123 Koopinformatie Nederland 1 20-05-10 16:50
iphone wil niet meer naar normal mode kleeuwenkamp iPhone algemeen 2 17-03-08 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.