Jailbreak iOs 7.0.6... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie geen zin heeft om te updaten maar toch wakker ligt van die zware SSL/TSL bug kan nu de SSLPatch van Ryan Petrich installeren. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SSL Patch
Wie geen zin heeft om te updaten maar toch wakker ligt van die zware SSL/TSL bug kan nu de SSLPatch van Ryan Petrich installeren. De patch werkt ook op iOS 6.x.x
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had ik dat maar eerder geweten.
Nu kan ik niet meer terug. :-( |
|
||||
|
||||
Die SSL patch van Petrich is slechts een gedeeltelijke plijster...
Dekt niet alles... http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...14-1266-a.html
|
|||
|
|||
kan ik als ik herstel naar 7.0.6 wel mijn reserve kopie terug zetten of is dat niet goed/verstandig?? hoor het graag. dan kan ik aan de slag.
|
|
|||
|
|||
ik zit momenteel op 7.0.4, gejailbreakt. Wil graag naar 7.0.6 met jailbreak. Hoe moet ik dit doen, kan ik mn telefoon eerst gewoon updaten via itunes naar 7.0.6 om vervolgens de jailbreak toe te passen?
|
|
|||
|
|||
Nee, je moet de iPhone gewoon herstellen met iTunes. Dan kan je weer opnieuw jailbreaken. Een update met iTunes werkt niet op een iDevice met jailbreak.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Release van 7.1 wordt op korte termijn verwacht en 7.1 beta2 kan ook unthethered worden gejailbreakt met evasi0n . Is het nuttig / verstandig om een upgrade te doen naar 7.0.6. (heb nu 7.0.4 met jailbreak) of slimmer om te wachten op 7.1 zodat je niet vlak na elkaar 2x hoeft te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus slimmer om iOS 7.0.6 te blijven gebruiken tot er ooit eens een jailbreak komt voor iOS 7.1, als die al komt. |
|
|||
|
|||
Thnx!
Ga er dus maar snel mee aan de slag zolang het nog kan |
|
|||
|
|||
ik heb de update gedaan naar 7.0.6. maar ondervind accu probleem. loopt wel erg snel leeg. meer mensen dit probleem? en zo ja ook een oplossing gevonden?
|
|
|||
|
|||
ik vraag mij af welke stappen nu dienen te worden toegepast?
HUIDIGE VERSIE: 7.0.4 + jailbreak optie 1, versie updaten naar 7.0.6 en jailbreak werkt nog? optie 2, back-up maken en alle stappen uitvoeren (backupmaken huidige iphone -> versie updaten -> nieuwe jailbreak downloaden -> back-up terug op iphone zetten etc) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Optie 2: Je kan niet updaten met een jailbreak. Niet OTA en niet met iTunes. Optie 3: Herstellen met iTunes naar iOS 7.0.6. Opnieuw jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er gaan wel jailbreakrestanten mee in de back-up die je maakt dit kan voor problemen zorgen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Updatet jullie allemaal gelijk? Ik heb eigenlijk geen zin om te herstellen, jailbreaken en PkgBackup weer 2x te moeten laten runnen om alles terug te zetten… Dat heb ik in 2014 al meerdere malen moeten doen. Komt straks iOS 7.0.7, weer hetzelfde verhaal.
|
|||
|
|||
bubbly je bent niets verplicht hoor . tis maar een veiligheids-update dus waarom zou je dat doen he.
|
|
|||
|
|||
Normaal doe ik ook niet gelijk updaten, maar deze vond ik toch net even te belangrijk om te laten schieten.
|
|
|||
|
|||
+1 otje82......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|