//

Iphone loopt vast na vastlopen cydia.

Iphone loopt vast na vastlopen cydia. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 4 met IOS 7.0.6 net gejailbreakt met Evasi0n na dat de jailbreak klaar was deed mijn iphone het even ( ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-14, 21:41
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Exclamation Iphone loopt vast na vastlopen cydia.

Ik heb mijn Iphone 4 met IOS 7.0.6 net gejailbreakt met Evasi0n na dat de jailbreak klaar was deed mijn iphone het even ( ik installeerde de even een update in cydia ) maar nadat ik cydia voor de tweede keer wou starten liep deze vast van alles geprobeerd. Toen vergrendelde ik mijn Iphone ( indrukken power knop ) en toen deed mijn Iphone niets meer scherm ging niet meer aan als ik de tril stand aan zet gaat hij wel even trillen maar verder niets. Ik kan mijn Iphone ook niet laten opnieuw opstarten door de power knop in te drukken voor 10 seconden. En ik wil mij Iphone niet Resetten. Wat moet ik nu doen?

Alvast Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-14, 22:44
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jplt Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone 4 met IOS 7.0.6 net gejailbreakt met Evasi0n na dat de jailbreak klaar was deed mijn iphone het even ( ik installeerde de even een update in cydia ) maar nadat ik cydia voor de tweede keer wou starten liep deze vast van alles geprobeerd. Toen vergrendelde ik mijn Iphone ( indrukken power knop ) en toen deed mijn Iphone niets meer scherm ging niet meer aan als ik de tril stand aan zet gaat hij wel even trillen maar verder niets. Ik kan mijn Iphone ook niet laten opnieuw opstarten door de power knop in te drukken voor 10 seconden. En ik wil mij Iphone niet Resetten. Wat moet ik nu doen?

Alvast Bedankt
Volgens mij heeft Timosha je hier voor gewaarschuwd. Je gaf zelf aan dat je laatste update van IOS een OTA geweest was. Je wist dus dat een jailbreak fout kon gaan. Ik weet niet of er een andere oplossing is behalve een herstel via iTunes naar iOS 7.1.

Je gaf ook aan dat je eerst nog een back-up zou maken. Je kan dus altijd naar iOS 7.1 dan back-up terug zetten. Je hebt alleen geen mogelijkheid tot een jailbreak op iOS 7.1.
  #3  
Oud 14-03-14, 08:01
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Ik denk dat de iPhone 4 binnenkort wel tethered gejailbreakt kan worden, omdat deze als enige nog over Lime Rain beschikt
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #4  
Oud 14-03-14, 08:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Volgens mij heeft Timosha je hier voor gewaarschuwd.
Inderdaad, in een lang topic.
  #5  
Oud 14-03-14, 10:35
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Standaard

Beste mensen bedankt maar mijn Iphone doet het weer met Cydia allemaal bedankt
Reageren

Labels
iphone loop vast



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone loopt vast nu updates Cydia denman80 Jailbreak 9 10-10-11 18:13
iPhone 4 upgrade naar 4.3 loopt vast door cydia Xirtam Jailbreak apps en thema's 2 11-03-11 13:29
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update dell-eter Jailbreak apps en thema's 13 26-08-10 20:04
iphone loopt vast op apple logo na update cydia Gabriel Antonyo Jailbreak apps en thema's 7 03-12-09 17:45
cydia loopt vast en iphone doet niks meer clx Archief 1 02-06-09 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.