//

Mijn iPhone 3Gs komt niet uit Pwned DFU Mode.

Mijn iPhone 3Gs komt niet uit Pwned DFU Mode. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden van dit forum, Vandaag heb ik een poging gedaan een jailbreak uit te voeren op mijn iphone 3gs want ik had begrepen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-14, 18:28
eltafrasoli eltafrasoli is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard Mijn iPhone 3Gs komt niet uit Pwned DFU Mode.

Beste leden van dit forum,
Vandaag heb ik een poging gedaan een jailbreak uit te voeren op mijn iphone 3gs
want ik had begrepen dat je hem sneller kon maken met een tweak uit cydia genaamd accelerate ofzoiets. Dus ik had Redsn0w en de IPSW file gedownload en heb bij extras van redsn0w een dfu mode IPSW file gedownload waardoor je je iphone als nog in dfu mode kan zetten als je home knop of power knop niet werkt. Dus ik heb dat allemaal uitgevoerd en de jailbreak was helemaal klaar maar na dat het klaar was bleef het scherm zwart dus ik heb geprobeerd hem uit recovery mode te halen en dat is gelukt heb ik geprobeerd om hem te herstellen bij itunes en het gaf een error aan. Dus toen heb ik hem weer in dfu mode gelegd door die ipsw file te gebruiken en dat lukte heb ik geprobeerd om met tinyumbrella hem te maken maar dat lukte ook niet en toen heb ik een poging gedaan om hem in pwned dfu mode te zetten bij redsn0w en dat lukte en ik probeerde hem te herstellen bij itunes en de balk was helemaal wit dus hij was al klaar het herstel en toen zeiden ze dat het klaar was maar hij ging nog niet aan en toen haalde ik de kabel los heb ik geprobeerd hem aan te zetten doormiddel van de home knop en dat lukte niet heb ik weer geprobeerd om de kabel weer op de computer aan te sluiten en dat lukte niet want de computer detect hem niet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone komt niet uit DFU mode Denbosch iPhone algemeen 4 22-07-13 23:32
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? bastiaan123 iPhone algemeen 46 19-01-12 00:08
iPhone 3GS niet uit DFU mode na downgrade van 4.3.5 naar 4.3.3 axie21 iPhone algemeen 0 08-10-11 23:29
iPhone 3GS Komt niet uit DFU Mode ! Lebaneze iPhone algemeen 22 05-09-11 02:18
iPhone: 3GS komt niet uit DFU/recovery robijnv Jailbreak 0 20-01-11 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.