//

iPhone 4s JB updaten naar IOS 7.1 met behoud van contacten/foto's/apps

iPhone 4s JB updaten naar IOS 7.1 met behoud van contacten/foto's/apps discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een iPhone 4s met jailbreak op ios 6.0.3. Nu wil ik deze graag updaten naar de laatste ios versie met behoud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-14, 10:56
wouterv1980 wouterv1980 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 10
Standaard iPhone 4s JB updaten naar IOS 7.1 met behoud van contacten/foto's/apps

Hallo,

Ik heb hier een iPhone 4s met jailbreak op ios 6.0.3.
Nu wil ik deze graag updaten naar de laatste ios versie met behoud van alle data zoals contacten, foto's en apps.
Dat de jailbreak weg is maakt niet zoveel uit, maar ik kan nergens vinden of ik de iPhone gewoon via iTunes kan updaten naar de laatste ios versie zonder allerlei handelingen en met behoud van alle gegevens.
Alvast bedankt voor de reacties/antwoorden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-14, 11:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan een toestel met iOS 6.0.3 niet updaten naar iOS 7.1. "Updaten" gaat alleen met een herstel met iTunes.

Je kan een backup/synchronisatie maken met iTunes/iCloud maar die zit dan vol met jailbreak restanten. Zo´n backup zet je beter niet terug op een toestel met iOS 7.1.

Aangekochte apps kan je steeds weer downloaden uit de App Store. Foto´s kan je importeren op de PC met de Windows Verkenner. Contacten en agenda's kan je synchroniseren met iCloud, Gmail, Hotmail, Yahoo Mail enz...
  #3  
Oud 21-03-14, 18:01
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik zou gewoon die reservekopie maken, herstellen naar 7.1 en de reservekopie terugplaatsen. Bij problemen kun je altijd herstellen zonder reservekopie terug te plaatsen.

Zoals Timosha al zegt zitten er jailbreak restanten in. Persoonlijk heb ik hier nog nooit last van gehad, maar ik heb het ook niet op iOS 7 geprobeerd zonder daarna een nieuwe jailbreak toe te passen.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #4  
Oud 21-03-14, 18:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Persoonlijk heb ik hier nog nooit last van gehad, maar ik heb het ook niet op iOS 7 geprobeerd zonder daarna een nieuwe jailbreak toe te passen.
Ik wel. Vooral met tweaks die een invloed uitoefenen op sommige hardware functies en frameworks die niet meer aanwezig zijn in iOS 7. Maar goed het was maar een waarschuwing. Iedereen doet wat hij/zij het beste vindt.
  #5  
Oud 22-03-14, 13:02
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dat begrijp ik, maar ik zou niet bij voorbaat de reservekopie weglaten

Alternatief kan altijd nog eerst Cydia leeggegooid worden & evt. iCleaner gebruikt worden om jailbreak-bestanden op te ruimen alvorens een laatste reservekopie te maken.
  #6  
Oud 24-03-14, 13:57
wouterv1980 wouterv1980 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 10
Standaard

dank je voor jullie antwoorden.
Volgens mij zijn er geen tweaks meer die gebruikt worden, alleen de jailbreak zelf.
Ik denk dat ik binnenkort toch de stap ga wagen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iOS updaten met behoud van alles snipebase Jailbreak 1 13-02-11 15:33
iPhone: 4.0 updaten naar 4.2.1 met behoud van unlock MJay1 Jailbreak 3 13-02-11 11:35
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. Wolfs9 Jailbreak 1 27-06-10 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.