//

iPhone 5 komt niet meer uit recovery mode loop...

iPhone 5 komt niet meer uit recovery mode loop... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb in de forum gezocht naar dit probleem, maar allen van een jaar geleden en langer en geen van allen heeft mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-14, 15:41
Rickson69 Rickson69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard iPhone 5 komt niet meer uit recovery mode loop...

Hallo allen,

Ik heb in de forum gezocht naar dit probleem, maar allen van een jaar geleden en langer en geen van allen heeft mijn probleem opgelost....

Het probleem:
Mijn iPhone 5 raakt niet meer uit de recovery mode loop, na hem te hebben geprobeerd te updaten naar 7.0.6 (t.b.v.jailbreak)......
Ik kan hem wel in de DFU mode zetten, maar als ik dan via iTunes herstel duurt het gigantisch lang, terwijl het voortgangsbalkje al 100% is...

Ook heb ik de suggesties die ik kon vinden geprobeerd:
- in DFU mode zetten en via iTunes firmware naar 7.1 updaten (omdat 7.06 niet "meer" ondertekend wordt????),
- Redsn0w > extra's > recovery fix,
- TinyUmbrella, exit recovery/ kick out of recovery.

Maar het lijkt alsof ik steeds verder in de problemen kom.....
En dan natuurlijk de gebruikelijke foutmeldingen (3194, 11, enz, enz)....
Verwijzend naar de apple fout oplossing, na dat alles geprobeerd te hebben mocht het helaas niet baten.....

B.t.w. als ik in TinyUmbrella de TSS server opstart krijg ik geen 3194 foutmelding in itunes...... Vergeet ik een stap, doe ik iets fout of......

Ben radeloos.... Dus HELP!!!!!!!!

Groet Rickson
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-14, 15:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rickson69 Bekijk bericht
Vergeet ik een stap, doe ik iets fout of......
Een iPhone 5 kan je inderdaad alleen nog maar herstellen met iTunes naar iOS 7.1. Als er een jailbreak op die iPhone staat dan doe je het herstel in DFU mode met iTunes 11.1.5.

Kijk het hosts bestand na of dat niet verknoeid is door die TinyUmbrella oefeningen. Een verknoeid hosts bestand kan fout 3194 veroorzaken.
  #3  
Oud 26-03-14, 15:58
Rickson69 Rickson69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard

Hoi Timosha,

Tijdens het typen van dit Topic ging de computer de apple USB device stuurprogramma (of zoiets...) installeren..... En wonder boven wonder ik zit nu op 7.1!!!!!!

Dus mensen die een soortgelijk probleem hebben, moeten dat even checken of dat geinstalleerd is!!!!!

Nu happy!!!!

Nu proberen te downgraden7.0.6 en jailbreaken en mijn oude gegevens er weer op zetten......

Groet Rickson
  #4  
Oud 26-03-14, 16:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rickson69 Bekijk bericht
Nu proberen te downgraden7.0.6 en jailbreaken en mijn oude gegevens er weer op zetten......
Vergeet dat maar. Een iPhone 5 kan je niet "downgraden". Dat is absoluut onmogelijk.

PS:
De Apple Mobile Devices Drivers zijn onderdeel van iTunes en worden door de iTunes installatie ter beschikking gesteld van Windows.
  #5  
Oud 26-03-14, 16:05
Rickson69 Rickson69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard

O oké, dus maar op 7.1 blijven...
En over die Apple Mobile Devices Driver heb je gelijk. Maar nadat hij het had geinstalleerd ging hij wel verder dan normaal.... Vreemd......
  #6  
Oud 26-03-14, 16:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rickson69 Bekijk bericht
Maar nadat hij het had geinstalleerd ging hij wel verder dan normaal.... Vreemd......
Windows installeert de AMD de eerste keer dat de iPhone wordt aangesloten tijdens het "New Hardware Found" proces. Succes verder.
  #7  
Oud 26-03-14, 16:15
Rickson69 Rickson69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard

Thanks.

Ik hoop dat ik met mijn probleem andere mensen ook een stuk op weg heb geholpen / kan helpen die dezelfde problemen hebben....

Peace!

Groet Rickson
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone komt niet uit recovery mode joj3 Jailbreak 7 15-03-14 19:06
iPhone: 4 - Recovery Mode Loop Sick Mic Jailbreak 13 15-08-11 00:14
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen pdewildt Jailbreak 2 23-05-11 15:51
Niet meer uit recovery mode iMafia75 iPhone algemeen 0 09-04-11 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.