Help er zit wel een jailbreak maar geen cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij aub helpen.. Ik heb een tijdje terug mijn ipad gejailbraikt en had gewoon cydia erop en xbmc enz. Ik kon vandaag niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help er zit wel een jailbreak maar geen cydia
Kan iemand mij aub helpen..
Ik heb een tijdje terug mijn ipad gejailbraikt en had gewoon cydia erop en xbmc enz. Ik kon vandaag niks downloaden van de AppStore en ging mijn instellingen herstellen. Dat was echt een domme beslissing. Ik kwam er snel achter dat cydia ifile xbmc weg was. Ik probeerde daarna opnieuw te jailbreaken maar toen gaf evision aan dat mijn apparaat al was gejailbraikt en niet verstandig was om het nog een x te doen. Ik heb het echter wel gedaan met de hoop dat cydia weer terug zal keren maar helaas zonder resultaat. Kan aub iemand mij helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog steeds van mening dat ResetAllKiller standaard geïnstalleerd moet worden, het komt veel te vaak voor dat men besluit om het toch te proberen en iOS zo gemold wordt (kans = 100% = zeker dat je iets molt). Interessant dat je nog kunt opstarten.
Ik vrees dat je zult moeten herstellen naar iOS 7.1 Welkom trouwens op het forum!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia Jailbreak, maar geen netwerk! | ovyx | Jailbreak | 1 | 07-04-11 14:31 |
Wel gejailbreaked maar geen cydia op iphone. | Boom01 | Archief | 5 | 20-01-10 00:11 |
Wel een .m4r bestand maar geen sync | videologic | iTunes | 1 | 28-11-09 11:50 |
iPhone: Jailbreak maar geen Cydia | Theoted | Jailbreak | 7 | 01-12-08 10:06 |
|
|