//

Jailbreak verwijderen / restore ios

Jailbreak verwijderen / restore ios discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 5 ios 7.04 is gejailbreaked. Nu probeer ik de jailbreak te verwijderen met de Iphone in DFU modus en vervolgens via Itunes herstel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-05-14, 09:24
surfertje surfertje is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 16
Standaard Jailbreak verwijderen / restore ios

Mijn Iphone 5 ios 7.04 is gejailbreaked. Nu probeer ik de jailbreak te verwijderen met de Iphone in DFU modus en vervolgens via Itunes herstel te doen. Als ik voor herstel kies gaat Itunes volgens mij updaten naar ios 7.11 en dat mag niet want ik heb nu (en wil dat zo houden) 7.04.

Dus dacht ik: ipsw bestand downloaden waarin de firmware zit 7.04 en dan shift herstellen in Itunes. Error 9... iedere keer. De ipsw is goed daar ligt het niet aan.

Ik wil de jailbreak dus verwijderen en vervolgens een backup terugzetten gemaakt met Itunes net voordat de Ihpone gejailbreaked werd.
IS het mogelijk deze backup te restoren zodat de jailbreak dan ook weg is, is de jailbreak dan ook totaal verdwenen?

Wat is in deze de beste manier?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-14, 09:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surfertje Bekijk bericht
Wat is in deze de beste manier?
Er is geen manier om die iPhone te herstellen naar een iOS versie die Apple niet meer ondertekend. Je kan alleen nog herstellen naar iOS 7.1.1. Met het terugzetten van een backup verwijder je de jailbreak niet, dat kan alleen met een herstel met iTunes.
  #3  
Oud 24-05-14, 12:07
twcm73 twcm73 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Wat je wel kunt doen is ipv restoren via iTunes, een tool downloaden genaamd 'semi-restore'.

Deze tool maakt de telefoon leeg naar zoals ie zou zijn geweest als je een schone install gevolgd door een jailbreak gedaan zou hebben met de iOS versie die nu op je toestel staat.


Let op: je hebt openssh op je toestel nodig.
HTTP://semi-restore.com


Have fun.
  #4  
Oud 24-05-14, 15:01
surfertje surfertje is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 16
Standaard

Je kunt het wel restoren zonder naar 7.11 te gaan met het bewaren van je blops, maar dit lukt me ook niet. Tiny nog wat zou dat moeten kunnen echter blijf de foutmelding via Itunes krijgen.


Semi-restore heb ik al gedaan met ilexrat. Iphone kwam inderdaad terug in basic modus met jailbreak.. De batterij consuming bleef dus ook bezig.
Ik wil van de jailbreak af omdat de batterij te snel leeg is, reeds vanalles geprobeerd..
  #5  
Oud 24-05-14, 15:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surfertje Bekijk bericht
Je kunt het wel restoren zonder naar 7.11 te gaan met het bewaren van je blops, maar dit lukt me ook niet.
Dat is absoluut onmogelijk op een iPhone 5. Ook met SHSH hashes kan dat niet. Daarom krijg je ook foutmeldingen in iTunes en TinyUmbrella. Met een iPhone 4 kan dat wel maar alleen naar iOS 6.

Succes verder.
  #6  
Oud 24-05-14, 23:45
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

iPhone 5 herstellen naar iets voor 7.1.1 = onmogelijk.

That's it.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphones 4s Gejailbreakd op IOS 7.0.3 Jailbreak verwijderen ? hot12345 Jailbreak 6 28-12-13 10:18
ios 6 instaleren en jailbreak verwijderen Xanthe iPad algemeen 3 25-11-12 16:23
Restore jailbreak karizma50 Jailbreak 1 12-01-12 23:44
ipad overige bestanden verwijderen zonder restore tommedp iPad algemeen 2 03-01-12 11:55
notitie niet te verwijderen na restore xziller Unlock [archief] 1 15-05-08 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:12.