4s 5.0.1 jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4s met fw 5.0.1. Heb er ooit een JB opgezet. Nu zou ik graag een nieuwer OS erop hebben,maar ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4s 5.0.1 jailbreaken
Hallo,
Ik heb een iphone 4s met fw 5.0.1. Heb er ooit een JB opgezet. Nu zou ik graag een nieuwer OS erop hebben,maar ook met JB. Wat is mijn beste optie of beter welke opties heb ik nu sinds dat apple OS 7.1 heeft uitgebracht?? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om jouw volgende vraag nu al te beantwoorden: het is heel onwaarschijnlijk dat er nog een jailbreak komt voor iOS 7.1.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog 1 vraagje:Als ik men iphone via itunes zou updaten naar 7.1.1 word mijn vorige jailbreak,cydia..... enzo dan automatisch verwijderd?zoniet hoe kan ik dit dan het beste doen want hoeft er allemaal niet meer op te staan als het toch nie werkt. Dank je aan degene die mijn vraag het best beantwoord! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want dfu mode ken ik niks van,weet niet wat het inhoud en ook niet hoe ik te werk moet gaan. Sorry maar ken er niet te veel van. |
|
|||
|
|||
Nee, dat kan je gewoon niet. Nogmaals, je moet dat ding herstellen met iTunes 11.2.x. Als je niet weet wat DFU mode is dan klik op het blauwe vraagteken achter de woorden DFU mode
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 5.1 jailbreaken | ivovanl | Jailbreak | 1 | 07-10-12 16:43 |
iPhone: 5.0.1 jailbreaken. | m1chelle92 | Jailbreak | 76 | 15-12-11 22:26 |
Jailbreaken 4.1 | KJB | Jailbreak | 1 | 30-11-10 11:47 |
3.1.3 jailbreaken? | DaMeastro | Archief | 2 | 26-02-10 15:40 |
Jailbreaken | Erminio | Archief | 1 | 14-10-09 15:58 |
|
|