//

KPN Itv Online werkt niet meer na update

KPN Itv Online werkt niet meer na update discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ook ik heb ruim anderhalve maand geleden al meerdere Cydia ontwikkelaars gevraagd of ze een workaround kunnen maken voor de itvonline app. Helaas is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-08-14, 19:23
knertje knertje is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 11
Standaard

Hallo,

Ook ik heb ruim anderhalve maand geleden al meerdere Cydia ontwikkelaars gevraagd of ze een workaround kunnen maken voor de itvonline app. Helaas is dit nagenoeg niet mogelijk. Probleem is dat Verimatrix, het bedrijf die de JB detection heeft ontwikkeld gebruik heeft gemaakt van de aanwezige Dyld Functions. Dit is veruit de meest geavanceerde methode om detection te garanderen. De andere zijde betekent dus dat er nagenoeg ook geen hack voor is. Developers weten dat dit nagenoeg onmogelijk is. Ik geef je een zeer geringe kans dat je, net als ik, überhaupt nog iets hoort van die Cydia developers. En al hoor je iets, dan is het antwoord hoogstwaarschijnlijk negatief.

Dit wetende moet je dus kijken naar andere oplossingen zoals ik gedaan heb. Vergeet dus, zoals ik reeds noemde in mijn vorige post Cydia apps en vergeet hacking. Dit ga je niet redden.

De opmerking van jgclardeij "Jammer dat deze niet gedeeld wordt. Zeker omdat als het allemaal zo legaal is ik niet inzie waarom kpn daar een probleem mee zou hebben en vanwege dat gegeven de hele app weer zou herschrijven."

Welnu; jailbreaken is ook legaal. KPN heeft vele, vele duizenden euro's gespendeerd aan het tegenhouden van legale activiteiten van nota bene hun eigen, betalende, klanten. KPN maakt er dus wel degelijk een probleem van en een hele app herschrijven is niet nodig; kwestie van een extra regel schrijven in hun JB detectiecode en ook mijn oplossing, waar ik ruim een maand voor aan het zoeken ben geweest is ook exit.

Ik heb na mijn bekendmaking tientallen privé berichten ontvangen. U mag zeggen wie wie is, ik weet het niet. Kan een gedupeerde zijn, kan zomaar een medewerker zijn. Ze zijn er idioot genoeg voor.

Ik wil met alle plezier mijn oplossing delen maar als ik dat doe kunt u er vanuit gaan dat bij de eerstvolgende upgrade deze ook is dichtgetimmerd.

Blijft over dat ik u hints kan geven. Met deze hints moet het mogelijk zijn om er zelf achter te komen. Dan hoeft u niet, zoals ik, 6 weken diep te graven en te testen, heel veel te testen.

Tips:

Vergeet Cydia apps
Vergeet hacking
Vergeet rommelen in broncoderingen

Hint:

Silverlight

Tot slot: Mócht u de workaround hebben gevonden dan deel deze NIET online. Dat is niet om andere gedupeerden te pesten maar u begrijpt dat KPN deze bij de eerstvolgende upgrade dicht timmert. En dat wil niemand.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-08-14, 19:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knertje Bekijk bericht
Probleem is dat Verimatrix, het bedrijf die de JB detection heeft ontwikkeld gebruik heeft gemaakt van de aanwezige Dyld Functions.
Dat schreef ik al in bericht #11 van dit topic. Welke dyld function calls werden er dan gebruikt?
  #43  
Oud 10-08-14, 10:44
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Zal ik het zo stellen: ik heb beeld maar zenders wisselen geen beeld meer. Zoveel duizenden euro's zal een bedrijf als KPN niet uitgeven voor hun streaming diensten, geloof dat beurs technisch daar de wind niet genoeg voor waait laatste tijd ;-)

Zodra ik iets werkzaams en eenvoudigers weet dan hoop ik iets op 1 of andere manier te delen. Vandaar dat ik hulp gevraagd heb van andere hacking community waarvan ik op iculture de naam niet mag noemen

Silverlight kan ik naar kijken. <gaat niet werken! website is offline>

// edit:

"Welnu; jailbreaken is ook legaal. KPN heeft vele, vele duizenden euro's gespendeerd aan het tegenhouden van legale activiteiten van nota bene hun eigen, betalende, klanten. KPN maakt er dus wel degelijk een probleem van en een hele app herschrijven is niet nodig; kwestie van een extra regel schrijven in hun JB detectiecode en ook mijn oplossing, waar ik ruim een maand voor aan het zoeken ben geweest is ook exit." > nee Apple stelt deze eis en diegenen die de licenties voor tv regelen. Stel je voor dat je zou opnemen of tv kijken waar het niet mag, wat met een VPN, of test accounts via 4G allang mogelijk is. Tis niet alleen KPN die deze beperking opgooit alleen Ziggo, UPC hebben er duidelijk minder voor over.


De website die silverlight ondersteunt is niet meer beschikbaar dus buiten de normale streaming apps, is dit ook geen oplossing. Daarnaast vermoed ik dat jouw oplossing niet dicht getimmerd kan worden omdat je een pc gebruikt. Dit kan ik niet echt een oplossing noemen, laat staan een work around. Dat gaat m'n doel van een app gebruiken weer voorbij, omdat mijn PC dan nog aan moet staan als ik m'n 3de tv wil gebruiken. Terwijl ik die juist uit wil hebben staan.

Wij rommelen rustig door in de broncode, Alpine heb ik al weten te omzeilen.

Laatst gewijzigd door blackoutzz; 10-08-14 om 11:49. Reden: Update silverlight
  #44  
Oud 10-08-14, 12:34
knertje knertje is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 11
Standaard

Off topic: Ik stuur je even een PM waar je wellicht nog iets aan hebt.

On topic: "nee Apple stelt deze eis". Ik begrijp je relaas. Hoe kan het dan dat de app ook niet werkt op veel Android toestellen? Stellen zij dan ook dezelfde soort regels op?

"Daarnaast vermoed ik dat jouw oplossing niet dicht getimmerd kan worden omdat je een pc gebruikt." Dat dacht ik ook. Er was een vergelijkbare, alternatieve oplossing die voorheen gewoon werkte van horen zeggen. Echter lijkt het erop dat Verimatrix deze, vraag me niet hoe, ook dicht heeft getimmerd. Vandaar dat ik voorzichtig ben.

Betreffende Silverlight; zie PM
  #45  
Oud 10-08-14, 12:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackoutzz Bekijk bericht
Wij rommelen rustig door in de broncode
Als je de broncode hebt is het doodsimpel om dit probleem op te lossen. Maar, waar haal je die broncode vandaan? KPN of de ontwikkelaars van de app zullen die broncode niet vrijgeven.
  #46  
Oud 09-09-14, 16:10
jgclardeij jgclardeij is offline
• iOS 12.1.2
• 12.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik weet niet of iemand er iets mee kan, maar ik heb gemerkt dat als ik mijn ipad herstel naar fabrieksinstellingen en ik daarna mijn reservekopie terugzet de app nog steeds niet werkt, maar als ik de ipad als nieuwe ipad configureer doet de app het wel.
Kennelijk zit het cruciale bestand in de reservekopie.
  #47  
Oud 09-09-14, 16:15
paulsmid paulsmid is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Houten
Berichten: 45
Standaard

Maar nog wel 'n jailbreak gedaan?
  #48  
Oud 09-09-14, 18:10
jgclardeij jgclardeij is offline
• iOS 12.1.2
• 12.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

uiteraard geprobeerd maar zonder soelaas
  #49  
Oud 09-09-14, 22:56
bigfield bigfield is offline
• iOS 8.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb inmiddels mijn Ipad 1 meerdere keren hersteld naar de fabrieksinstellingen. Wat ik ook probeer, opnieuw ITV-app installeren of reservekopie terugzetten, de app werkt niet meer. Slechte reclame voor KPN!
  #50  
Oud 10-09-14, 22:07
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

Clean install gedaan IOS8 GM
XS4ALL WEBTV app werkt nu ook niet
  #51  
Oud 06-11-14, 20:19
stefsegers stefsegers is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 45
Stuur een bericht via Instant Messenger naar stefsegers
Standaard Ipad air ook niet wekrend

Hey allen

Ook na de update de ipad air niet werkend meer gekregen. Uiteraard GEEN jailbreak erop gezet (wat heb je eraan)
Gister versie 4 erop gezet maar ook deze niet werken helaas

Gek genoeg werkt t op de ipad 2 wel. Ook deze is zonder jailbreak.

Edit, op de iPhone 5s doet hij t ook gewoon.

Zou t aan de ipad air liggen?

Beide iPads hebben iOS 8.1

Laatst gewijzigd door stefsegers; 08-11-14 om 07:16. Reden: Bewerking
  #52  
Oud 10-11-14, 19:03
s.keesen s.keesen is offline
• iOS 8.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 74
Standaard

Oplossing is waarschijnlijk tsProtector 8 in de repo http://typ0s2d10.appspot.com/repo/
  #53  
Oud 10-11-14, 20:10
stefsegers stefsegers is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 45
Stuur een bericht via Instant Messenger naar stefsegers
Standaard

Hartstikke leuk idee zo'n tsprotector maar als je een ipad hebt die GEEN JB heeft of nooit gehad heeft kom je er niet verder mee
  #54  
Oud 10-11-14, 21:20
knertje knertje is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 11
Standaard

TSProtector werkt gewoon. Je moet alleen even een instelling wijzigen. PM maar.
  #55  
Oud 11-11-14, 00:31
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Yep, kan bevestigen dat het lukt. Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook niet gepatcht kunnen worden. Ook de laatste versie (onderweg kijken via kpn mobiel) werkt dit op
  #56  
Oud 11-11-14, 16:49
jpk0284 jpk0284 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 14
Standaard

Ik had het met Telfort. Probleem is nu opgelost:

Werkende oplossing bij mij op 8.1 is tsProtector 8
Bron: (http://typ0s2d10.appspot.com/repo/)
  #57  
Oud 11-11-14, 16:58
jochinho jochinho is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Opglabbeek (België)
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpk0284 Bekijk bericht
Ik had het met Telfort. Probleem is nu opgelost:

Werkende oplossing bij mij op 8.1 is tsProtector 8
Bron: (http://typ0s2d10.appspot.com/repo/)
Yelo TV werkt bij mij toch niet op deze manier, jammer...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2014 om 17:27 ----------

Na 2x respringen werkt het wel. Thx!!!
  #58  
Oud 11-11-14, 20:10
jochinho jochinho is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Opglabbeek (België)
Berichten: 52
Standaard

Maar na een tijdje niet gebruikt te hebben werkt het weer niet
  #59  
Oud 11-11-14, 20:14
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Vergeet niet dat die tweak nog in alpha fase is ...
  #60  
Oud 12-11-14, 17:46
jochinho jochinho is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Opglabbeek (België)
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Bekijk bericht
Vergeet niet dat die tweak nog in alpha fase is ...
Ja ik weet het maar toch vreemd dat hij het eerst wel doet en dan weer niet. Als ik het opnieuw installeer via cydia en respring werkt het weer tijdelijk
Reageren

Labels
itv, itv online, itvonline, kpn



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 4S bij KPN werkt niet meer Narita iPhone algemeen 2 30-09-13 19:40
KPN iTV klepel iPhone Apps 3 04-11-12 17:19
KPN iPhone 3GS, internet werkt niet na update iOS 4 Johny050 KPN 3 21-06-10 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.