//

itunes backup terugzetten na jailbreak

itunes backup terugzetten na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb net mijn iPad volledig gereset en gejailbreakt met Pangu. Nu zou ik graag mijn iPhone 5 backup die ik in iTunes gemaakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-14, 20:48
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard itunes backup terugzetten na jailbreak

Beste,

Ik heb net mijn iPad volledig gereset en gejailbreakt met Pangu. Nu zou ik graag mijn iPhone 5 backup die ik in iTunes gemaakt heb, op mijn gejailbreakte iPad zetten. Dit lukt echter niet.
Wanneer mijn iPad terug opstart, zegt hij dat alles teruggezet is, maar eenmaal ik terug op het homescreen ben, is er niets veranderd en doet hij ook niets. Ik heb al verschillende malen een nieuwe backup aangemaakt en geprobeerd deze terug te zetten, maar niets helpt.
Iemand die me kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-14, 20:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tigerx95 Bekijk bericht
Nu zou ik graag mijn iPhone 5 backup die ik in iTunes gemaakt heb, op mijn gejailbreakte iPad zetten. Dit lukt echter niet.
Als dat een backup is van een iPhone 5 met een jailbreak, met jailbreak restanten, dan kan het gebeuren dat die backup niet kan teruggezet worden op een ander toestel. Heb ik ook al een paar keren meegemaakt.
  #3  
Oud 22-07-14, 20:56
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard

De backup van mijn iPhone 5 heeft geen jailbreak. Deze heb ik van vandaag ook helemaal gereset en alles opnieuw ingesteld (zonder jailbreak).
  #4  
Oud 22-07-14, 21:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tigerx95 Bekijk bericht
De backup van mijn iPhone 5 heeft geen jailbreak.
Als er in de backup van die iPhone geen jailbreak restanten zitten zou het eigenlijk moeten lukken.
  #5  
Oud 22-07-14, 21:08
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard

Ja dat is net het probleem, het lukt niet. Als ik terug op mijn iPad komt, zegt hij 'terugzetten voltooid', moet ik mijn wachtwoord ingeven, kom ik op mijn homescreen en gebeurt er niets.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juli 2014 om 20:11 ----------

Vergeet maar wat ik gezegd heb
Blijkbaar moest ik in iTunes onderaan op synchroniseren duwen, ik dacht dat dit vanzelf ging. Maar toch is er iets misgelopen volgens mij, want al mijn instellingen zijn ook verdwenen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
backup terugzetten maar niet te vinden in itunes.. eyes iTunes 1 29-07-13 20:41
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten aquamarijn iPad algemeen 1 17-11-11 13:44
Mac OS X: Oude backup terugzetten via iTunes piebas iTunes 3 08-05-11 00:41
Windows: Backup terugzetten met iTunes na iLiberty Reckless iTunes 2 01-04-08 17:40
Na ZiPhone methode backup in iTunes terugzetten? AeronNL Unlock [archief] 7 15-02-08 08:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.