Lockscreen van iPhone reageert niet op aanrakingen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb een iPhone 6 draaiend op ios8.1 met een jailbreak. Zo'n 2 a 3 keer per dag loopt mijn lockscreen vast en reageert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen van iPhone reageert niet op aanrakingen
Goedemiddag,
Ik heb een iPhone 6 draaiend op ios8.1 met een jailbreak. Zo'n 2 a 3 keer per dag loopt mijn lockscreen vast en reageert hij helemaal niet meer op aanrakingen. Ik moet dan een hard reset doen om hem weer werkend te krijgen. Iemand een idee? Groet, Randy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een vorige update van WeeLoader kan dit probleem veroorzaken. Kijk eens na in Cydia -> Expert of WeeLoader geïnstalleerd is. Indien ja dan doe de update naar de laatste versie (die het probleem oplost).
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Nee beide zijn niet geinstalleerd... Ik heb
Adblocker CallConnect f.lux FBNoNeedMessenger Flex 2 Folder6Plus IntelliScreenX iTouchSecure Nitrous Popcorn Time SaveGram Springtomize 3 tsProtector 8 WhatsApp Read Receipt Disabler en Zeppelin Thanks voor het reageren lig |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie onder ExpertMode helaas geen Weeloader staan. Ik ga even verder zoeken!
|
|
||||
|
||||
Zou om te beginnen alle tweaks die met je touch id te maken hebben f verwijderen. Kijken hoe dat gaat, als het dan goed gaat, dan 1 voor 1 weer installeren.
|
|
|||
|
|||
Ik heb iTouchSecure verwijderd... Even kijken wat het doet. Thanks!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem de hele dag gebruikt, geen een keer vast gelopen! iTouchSecure was dus het probleem. Bedankt iedereen!
Groeten Randy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 4 reageert niet meer op aanrakingen | aveldman | iPad algemeen | 3 | 07-11-14 16:39 |
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen | Biggyboy | iPhone algemeen | 4 | 24-06-14 16:37 |
App store scherm reageert niet meer op aanrakingen na downloaden | dblanchke | iPad algemeen | 1 | 29-11-13 17:19 |
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen | eddyh1 | iPhone algemeen | 9 | 26-11-13 23:55 |
Scherm reageert niet op aanrakingen | RebelStar | iPhone algemeen | 6 | 02-11-11 22:30 |
|
|