//

Jailbreak verzekering

Jailbreak verzekering discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sindskort ben ik in het bezig van een iPhone 5S. Deze wil ik graag jailbreaken. Weet iemand hoe dit zit met de verzekering? Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-14, 13:28
B0rrie B0rrie is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Standaard Jailbreak verzekering

Goedemiddag,

Sindskort ben ik in het bezig van een iPhone 5S.
Deze wil ik graag jailbreaken.

Weet iemand hoe dit zit met de verzekering?
Ik heb de T-Mobile ACE verzekering.

Heb even een nieuwe post gemaakt omdat de oude nogal gedateerd waren mbt dit onderwerp.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-15, 12:20
eakruit eakruit is offline
• iOS 12.0 beta
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Leiden
Berichten: 57
Standaard

In principe heeft een jailbreak niets met de hardware te maken. Een jailbreak is een software matig iets dat je op elk gewenst moment weer ongedaan kunt maken.

Echter Apple kan nogal moeilijk doen wanneer een toestel de originele firmware niet heeft. Mocht er dus iets met een toestel gebeuren dat is gejailbreaked dan is het verstandig om eerst de originele firmware terug te zetten voordat je deze laat repareren. Dit kun je gewoon doen door een restore binnen iTunes uit te voeren.

Hoe de "T-Mobile ACE verzekering" hiermee om gaat weet ik niet. Dit zou je bij T-mobile na kunnen vragen. Zoals eerder gezegd kun je een jailbreak altijd terug draaien, dit hoeft dus geen probleem te zijn.

Let er wel op dat het ook voor kan komen dat je door een defect aan de hardware (iPhone) geen verbinding meer kunt maken met je computer o.i.d. Op zo'n moment kun je dus niet de originele firmware herstellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 4S Jailbreak & verzekering Diviron Jailbreak 6 27-03-12 21:27
iPod touch: jailbreak en verzekering K1pc0rn Jailbreak 10 27-04-11 10:54
iPhone: jailbreak-verzekering stephan13 Jailbreak 29 10-03-10 16:28
verzekering met jailbreak? martinio11 Archief 1 26-01-10 16:36
Verzekering Jasn Archief 1 22-04-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.