//

Ringtone komt niet op iphone

Ringtone komt niet op iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb dus gister mijn iphone gejailbreakt, alleen is er het volgende. Ik heb openssh geinstalleert en winscp op mijn pc, maar als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-15, 18:31
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Standaard Ringtone komt niet op iphone

Hallo allemaal,


Ik heb dus gister mijn iphone gejailbreakt, alleen is er het volgende. Ik heb openssh geinstalleert en winscp op mijn pc, maar als ik een ringtone in de map /Library/Ringtones zet dan komt die er in winscp wel te staan, maar op mijn iphone niet. Ook niet na een reboot. En het formaat van de ringtone is wel m4r. Waarom komt mijn ringtone er niet te staan? Of moet je nog iets doen in winscp? Of op de iphone?

Ps. Ik heb de ringtone met syncios naar m4r geconverteerd.


Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-15, 18:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jplt Bekijk bericht
...maar als ik een ringtone in de map /Library/Ringtones zet dan komt die er in winscp wel te staan, maar op mijn iphone niet.
De directory /Library/Ringtones/ wordt sinds iOS 7 niet meer gebruikt. Zelf geknutselde of gekochte ringtones komen in de directory /private/var/mobile/Media/Ringtones/. Aan die directory is sinds iOS 7 ook nog een property list gebonden.

Als je de directory /Library/Ringtones/ wil gebruiken heb je een tweak nodig die de iOS 7/8 restricties omzeilt. Vroeger deed bv. de tweak ToneEnabler dat.
  #3  
Oud 07-01-15, 19:05
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Standaard

Hmm ik zal het eens proberen. Maar waarom is die map er dan eigenlijk nog? Want de standaard tones zitten er wel in.
  #4  
Oud 07-01-15, 19:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jplt Bekijk bericht
Maar waarom is die map er dan eigenlijk nog? Want de standaard tones zitten er wel in.
Je zegt het zelf: die directory wordt gebruikt voor de ingebakken ringtones niet meer voor zelfgemaakte ringtones. Bovendien is dat een system directory. Succes verder.
  #5  
Oud 07-01-15, 19:10
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Standaard

Ik kom tot aan de Media maar in die map staat geen ringtones map.

Edit. Ik heb wel apps als AnyRing en nog eentje geprobeerd kan één van die apps de map hebben verwijderd? En kan ik die ook zelf weer aan maken of is het ook zo dat er nu een andere map is en als ik zelf de ringtones map aan maak dat de iphone er niets mee doet?

Laatst gewijzigd door jplt; 07-01-15 om 19:23.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelfgemaakte ringtone gesynchroniseerd, maar niet in te stellen als ringtone Koockaburra iPhone algemeen 4 02-07-14 22:17
Ringtone niet in iphone 4 adon Ringtones en Wallpapers 2 07-07-11 22:29
Ringtone op Iphone lukt niet Danajoela Ringtones en Wallpapers 4 22-06-10 14:11
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over Northsider Ringtones en Wallpapers 2 30-01-10 20:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.