iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Apple TV: Moviebox ondertiteling groter (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/161831-moviebox-ondertiteling-groter.html)

timkrinkels 17-01-15 16:55

Moviebox ondertiteling groter
 
Ik heb al veel te lang op Google gezocht en kan het antwoord niet vinden.
Misschien kunnen jullie mij helpen.

Ik heb een gejailbreakte iPhone 6 Plus met daarop Moviebox.
Hier kijk ik vaak The Walking Dead op met ondertiteling. Dat gaat allemaal prima.
Nu hebben we pas geleden een Apple TV aangeschafd en als ik mijn iPhone daar dan op aan slaat en Moviebox ga kijken (op de tv dus) is de ondertiteling erg klein terwijl deze wel goed is op mijn iPhone.
De kleine letters zijn erg hinderlijk omdat het bijna niet te lezen is.

Weet iemand misschien hoe ik de ondertiteling groter krijg?

Alvast bedankt!

hevabo 18-01-15 11:23

Beste Tim,

Ik heb even een vraag aan u hoe krijgt u de ondertitels op tv?
Ik krijg de ondertitels wel op de iPad, maar niet op de tv als ik de film door middel van airplay op tv kijk.

Ik hoor graag van u en alvast bedankt

wollie1979 22-01-15 20:32

Enige mogelijkheid (voor zover ik weet) is via synchroon Airplay

dutchduc 25-01-15 12:14

Je krijgt de tekstgrootte goed door de juiste volgorde te hanteren. Volgens mij is het starten met streamen vanaf de mediabox app, dan vanaf iphone/ipad airplay starten en idd zorgen dat ook synchroon aanstaat.
Volgorde kan ook zijn eerst airplay starten en dan streamen vanaf app. Anyways de juiste volgorde zorgt voor normale ondertitels.

wollie1979 26-01-15 16:08

Moviebox doet het overigens sinds een paar dagen nu helemaal niet meer. Meer mensen hier problemen mee?

daveensannie 26-01-15 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 (Bericht 990550)
Moviebox doet het overigens sinds een paar dagen nu helemaal niet meer. Meer mensen hier problemen mee?

Je moet hem ook via de repo binnen halen dan werkt hij wel cydia.dtathemes.com/repo

sha100 26-01-15 19:30

Beste,

Ik had het probleem ook met mijn iphone. Ik heb m net ook ff op mijn ipad gezet en dan zijn de ondertitels wel groter en leesbaar.

wollie1979 27-01-15 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 990559)
Je moet hem ook via de repo binnen halen dan werkt hij wel cydia.dtathemes.com/repo

ik heb geen jailbreak en gebruikte de moviebox app die ook werkt bij niet-gejailbreakte iphones. Die werkt nu dus niet meer helaas.

daveensannie 27-01-15 14:38

Klopt en die gaat ook waarschijnlijk niet meer werken, omdat Apple druk bezig is die mogelijkheid te stoppen. Dus enige manier om moviebox te laten werken is middels een jailbreak.

wollie1979 27-01-15 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 990641)
Klopt en die gaat ook waarschijnlijk niet meer werken, omdat Apple druk bezig is die mogelijkheid te stoppen. Dus enige manier om moviebox te laten werken is middels een jailbreak.

okee das jammer.
Dan maar Popcorn Time op de laptop :d

heijdemann 28-01-15 12:16

Play Box ook te installeren zonder JB en mogelijkheid tot grote ondertiteling.

cocacolagirl2 11-02-15 21:04

Moviebox
 
Ik probeer al een paar dagen om moviebox op mijn iphone en ipad te zetten maar krijg het nog steeds niet voor elkaar.
Hij word wel gedownload zeg maar, en dat kan ik dan blijven doen.
Heb verschillende moviebox geprobeerd.
Zou iemand mij hier misschien iets meer over kunnen vertellen.

daveensannie 12-02-15 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cocacolagirl2 (Bericht 991916)
Ik probeer al een paar dagen om moviebox op mijn iphone en ipad te zetten maar krijg het nog steeds niet voor elkaar.
Hij word wel gedownload zeg maar, en dat kan ik dan blijven doen.
Heb verschillende moviebox geprobeerd.
Zou iemand mij hier misschien iets meer over kunnen vertellen.

Moviebox kan alleen nog maar via cydia geïnstalleerd worden. Via pgyer lukt dat niet meer. De repo die je moet toevoegen is cydia.dtathemes.com/repo

wollie1979 12-02-15 15:21

Playbox is inmiddels ook niet meer te downloaden.
Ben maar overgestapt op Netflix in combinatie met Popcorn time op de laptop. Prima te doen.
Aanbod van Netflix valt wel wat tegen, maar er valt nog zat te zien.

daveensannie 12-02-15 15:27

Of als nog jailbreaken en kodi er op zetten, die werkt altijd en erg goed, veel beter dan moviebox en dat andere apje ( is dan mijn persoonlijke mening )

wollie1979 14-02-15 11:18

Jailbreaken begin ik niet aan :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.