//

Update 8.1.2. met Jailbreak naar 8.1.3., Iphone onherkenbaar in Itunes

Update 8.1.2. met Jailbreak naar 8.1.3., Iphone onherkenbaar in Itunes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Sinds jaar en dag volg ik altijd netjes de juiste manier om je telefoon te jailbreaken en de jailbreak weer te verwijderen. Nooit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-15, 16:51
brianjesse brianjesse is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Update 8.1.2. met Jailbreak naar 8.1.3., Iphone onherkenbaar in Itunes

Hallo iedereen,

Sinds jaar en dag volg ik altijd netjes de juiste manier om je telefoon te jailbreaken en de jailbreak weer te verwijderen. Nooit geen problemen gehad tot vandaag. Vandaag heb ik mijn Jailbroken Iphone 8.1.2. via Itunes "Iphone Herstellen" gedaan. Omdat ik de telefoon aan mijn moeder wilde geven voor haar verjaardag maakte mij de update naar 8.1.3. niet uit.

Toen het proces helemaal was afgerond kreeg ik een foutmelding (geen printscreen van gemaakt, geen foutcode genoteerd, heel dom).

En nu wordt mijn telefoon niet meer herkent in Itunes en krijg ik alleen het Itunes logo op mijn mobiel met het bericht dat de kabel moet connecten.

Weet iemand een oplossing voor mij?

De connectie deed het hiervoor gewoon goed.
Ik heb geprobeerd om de telefoon in DFU mode te zetten zodat de telefoon herkent wordt, maar dat lukt ook niet. Ik hoor wel dat windows het apparaat disconnect, en reconnect.. dat wel.
Twee verschillende kabel gebruikt, een gloednieuwe & een goedkope kabel, geen reactie.
Ook Dock station is net nieuw.
Ik ben nu op zoek naar een variant van tiny umbrella.. maar ik weet niet of dit nog steeds de oplossing kan zijn? lees daar ook nergens niets over.

Wat kan ik nog meer doen zodat ik mijn moeder blij kan maken met haar iphone 5 (op haar 66'ste verjaardag )

thanks alvasT!

gr, Brian.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-15, 20:08
brianjesse brianjesse is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Kom net thuis en het is , gelukkig, gelukt op een macbook, daar werd de iphone herkend en kon ik met een ISPW in DFU mode de iphone prima opnieuw installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Update via iTunes naar 7.0.4 voor jailbreak Benjaboy5000 Jailbreak 4 01-01-14 17:32
Iphone 4 update naar 5.0.1 met jailbreak MitchLuijks Jailbreak 1 02-02-12 17:13
Iphone 4 na update naar IOS5 ( blijft op itunes met kabel afbeeldign ) snowDries iTunes 9 23-10-11 00:57
Iphone 3G met jailbreak update via itunes daarna crash Ido130 iTunes 25 21-04-11 20:12
Iphone met jailbreak crash na update via itunes. Ido130 iTunes 1 28-03-11 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.