//

Iphone 6 8.1.2 jailbreak updaten naar 8.1.3

Iphone 6 8.1.2 jailbreak updaten naar 8.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Weten jullie of het mogelijk is wanneer je iphone gejailbreakt is om hem vervolgens up te daten naar 8.1.3? En kan ik hem ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-15, 14:59
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard Iphone 6 8.1.2 jailbreak updaten naar 8.1.3

Goedemiddag,

Weten jullie of het mogelijk is wanneer je iphone gejailbreakt is om hem vervolgens up te daten naar 8.1.3?
En kan ik hem ook gewoon koppelen met Itunes en Icloud?

Zover ik het begrepen had is wanneer je telefoon gejailbreakt is dat je niet moet inloggen met je icloud account en ook niet koppelen aan Itunes.
Weet niet of dit klopt vandaar de vraag.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-15, 15:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhola Bekijk bericht
Weten jullie of het mogelijk is wanneer je iphone gejailbreakt is om hem vervolgens up te daten naar 8.1.3?
Sinds gisterenavond kan men niet meer updaten naar iOS 8.1.3. Die iOS versie wordt door Apple niet meer ondertekend.

Je kan alleen nog "updaten" naar iOS 8.2. Dat doe je het beste door het toestel in DFU mode te herstellen met iTunes (als er een jailbreak op staat). Zet na het herstel geen backup met jailbreak restanten terug.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone updaten van 6.1 met jailbreak naar 7.0 Jozef0001 Jailbreak 8 18-09-13 13:50
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) DinoG Jailbreak 1 02-01-12 14:45
iPhone: iPhone updaten naar iOS 4.2 icm een jailbreak Becksteen Jailbreak 49 24-11-10 11:02
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. Wolfs9 Jailbreak 1 27-06-10 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.