//

Is er een tweak die voorkomt dat een Iphone in slaapstand 3G gebruikt?

Is er een tweak die voorkomt dat een Iphone in slaapstand 3G gebruikt? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ga misschien een internet abonnement nemen. Ik heb overal al wat gekeken hoe je kan voorkomen dat het data verbruik te hoog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-15, 14:11
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Standaard Is er een tweak die voorkomt dat een Iphone in slaapstand 3G gebruikt?

Hallo allemaal,

Ik ga misschien een internet abonnement nemen. Ik heb overal al wat gekeken hoe je kan voorkomen dat het data verbruik te hoog word. Maar ik kon niets vinden over hoe je voorkomt dat de Iphone in slaapstand over gaat op 3G. Is hier misschien een tweak voor? Want ik kon het niet vinden. En als ik kijk op mijn vader zijn Iphone bij hoeveel alle apps etc aan data gebruiken is dat bij systeem 200 mb! Mijn vader heeft een onbeperkt abonnement, maar ik wil het krijg bij iets goed koops houden dus vandaar hoe zorg ik dat het systeem gebruik ook zo klein mogelijk blijft?

Alvast Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-15, 18:15
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Wat zou je iPhone moeten doen in slaapstand dat hij zoveel data zou gaan gebruiken? Coor een iCloud back ip gebruikt hij alleen Wi-Fi....
  #3  
Oud 14-08-15, 19:24
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Standaard

Dat is mijn vaders telefoon en dat is niet van de slaapstand, maar van alles bij elkaar. Ik wil alleen dat als ik mijn telefoon in slaapstand heb die niet alle Whatsapp berichten bijvoorbeeld via data binnen gaat halen als het ook via Wi-Fi kan. En dat het systeem verbruik gewoon zo laag mogelijk blijft
  #4  
Oud 15-08-15, 16:56
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard Data

Ik begrijp je vraag niet. Je koopt een iPhone maar wil geen data gebruiken ?
Ik heb een abbo met 5 gb per maand.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
werkt een andere t-mobile sim op een iPhone of alleen die erbij is geleverd? bigboy52 iPhone algemeen 4 28-10-13 17:55
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op rjahul iPhone Apps 5 30-05-12 14:57
Ipad zegt dat er een update is, maar kan die niet vinden? Vivemaria iPad algemeen 13 29-03-12 20:07
Windows: waar staat de map met fotoos die itunes gebruikt voor een back up dixowan iTunes 0 20-05-10 02:24
[FW 2.0] contra FW 1.14 extra's en zaken die een tweak nodig hebben MCNO iPhone algemeen 35 10-09-08 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.