iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Advies over Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/167168-advies-over-jailbreak.html)

TheHunterAmin 12-09-15 12:05

Advies over Jailbreak
 
Hallo,

Ik heb wat advies nodig, ik ben nog een totale leek wat jailbreaking betreft. Ik heb mijn iPhone 4 sinds 2011 altijd op een legale manier gebruikt. Echter stuit ik nu op een probleem. Sinds iOS 8 uit is gekomen en niet compatible is voor de iPhone 4 krijg ik problemen met een aantal apps. Een van mijn favoriete apps (die ik ook voor me werk gebruik) kan ik niet meer updaten omdat deze alleen werkt met iOS 8.

Ik zit er dus nu over na te denken om me iPhone te jailbreaken, maar ik heb een aantal vraagjes die me niet helemaal duidelijk zijn.

Ik heb namelijk gezocht of ik iOS 8 werkend kan krijgen via een jailbreak op mijn iPhone 4, nu heb ik een youtube filmpje gezien waarin dit wordt uitgelegt via repro's ofzo. Is dit ook zo of is dit een beetje tegenstrijdig omdat je dan van illegaal naar een legale versie gaat? Mocht dit niet het geval zijn kan ik dan via de de laatste versie van de jailbreak wel die app uit de app store halen en deze gewoon updaten met de recente update die eigenlijk voor iOS 8 bedoelt is?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Guest-20180925190238 12-09-15 12:11

Met een jailbreak zal je nooit iOS 8 draaiende krijgen op een iPhone 4. Nooit, jamais, niemals, never. Er bestaat immers geen specifiek iOS 8 disk image voor de iPhone 4.

TheHunterAmin 12-09-15 12:27

Oke duidelijk, alleen ik heb dan nog geen antwoord op mijn tweede vraag. Zou de meest recente jailbreak versie wel de meest recente update van die app kunnen downloaden via de app store of gaat dit dan niet omdat het specifiek voor iOS 8(en hoger) is?

XIII 12-09-15 12:27