//

Advies over Jailbreak

Advies over Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb de vorige keer al een thread geopend om te vragen naar advies voor mijn gejailbreakte iPhone 4S 32GB op 7.0.4 naar 8.X. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-15, 16:45
Badboyke Badboyke is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard Advies over Jailbreak

Hey,

Ik heb de vorige keer al een thread geopend om te vragen naar advies voor mijn gejailbreakte iPhone 4S 32GB op 7.0.4 naar 8.X. Nu is 9.0 uitgekomen, en heb ik deze op de iPhone van mijn moeder geinstalleerd zonder jailbreak. Zij heeft mij verteld dat de iPhone wat sneller is geworden en wat langer meegaat. (Dit kan ook door de onwetendheid zijn, mijn moeder is redelijk a-technisch.)

Nu is mijn vraag:
Ik zou graag willen updaten i.v.m. de nieuwe Emoji's. Ja, inderdaad, noem het achterlijk om voor de nieuwe Emoji's te updaten, maar toch. Vandaag heb ik gezien dat er een iOs 9 jailbreak is uitgebracht.
Zou iemand mij kunnen adviseren over het jailbreaken van 7.0.4 naar 9? Graag hoor ik jullie mening over waarom wel en waarom niet en of er een mogelijkheid bestaat om op een veilige manier van 7.0.4 naar 9 te updaten zonder dat ik mijn jailbreak voorgoed kwijt raak. Mocht iemand een tweak weten om de nieuwe Emoji's op 7.0.4 te krijgen vind ik dat ook een prima advies! Ik ben zoals mijn moeder gelukkig niet al te a-technisch ingesteld, dus alles is welkom!


Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-15, 16:59
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Ik heb zojuist mijn Iphone 4s geupdate naar ios9.02 en de jailbreak eroverheen gezet,

Ik ben geen problemen tegen gekomen en heb inmiddels ook de WA tunes aangepast .

Nu nog uitzoeken welke tweaks die ik had nog werken.
  #3  
Oud 14-10-15, 17:03
Badboyke Badboyke is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
Ik heb zojuist mijn Iphone 4s geupdate naar ios9.02 en de jailbreak eroverheen gezet,

Ik ben geen problemen tegen gekomen en heb inmiddels ook de WA tunes aangepast .

Nu nog uitzoeken welke tweaks die ik had nog werken.
Zou je mij een linkje door willen sturen van de ios 9.02 jailbreak? Is er een tutorial aanwezig of heb je het zelf uitgevogeld? Als het uberhaupt al mogelijk is is er voor mij meer dan genoeg reden om het uit te voeren!
  #4  
Oud 14-10-15, 17:48
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Badboyke Bekijk bericht
Zou je mij een linkje door willen sturen van de ios 9.02 jailbreak? Is er een tutorial aanwezig of heb je het zelf uitgevogeld? Als het uberhaupt al mogelijk is is er voor mij meer dan genoeg reden om het uit te voeren!
Dit kan wel helpen heb twee linkjes voor je. De ene hoe het moet de andere voor het programma.

Link1: https://www.youtube.com/watch?v=3FeRrenvBtQ
Link2: http://en.pangu.io/
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn

Laatst gewijzigd door niven10; 14-10-15 om 17:50. Reden: Meer info
  #5  
Oud 14-10-15, 23:22
rhardeveld rhardeveld is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: ede
Berichten: 92
Standaard

Doe ik iets fout
Hij herkent bij mij geen iPhone in pange
Kom dus niet verder dan eerste scherm
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Advies over Jailbreak TheHunterAmin Jailbreak 4 12-09-15 13:33
Graag aTV advies ivm update/jailbreak tricia01 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 09-01-12 19:16
iPhone: Advies gevraagd: update 3gs 4.1 naar 4.3.5 +jailbreak+unlock martijnmiddel Jailbreak 10 19-09-11 22:08
Advies antwan Koopinformatie Nederland 25 06-08-10 19:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.