iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone Restoren!? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/17214-iphone-restoren.html)

Endness 23-07-08 18:38

iPhone Restoren!?
 
Beste allemaal,

Ik wilde mijn iPhone jailbreaken, dmv de torrent die in een ander topic te vinden is. Heb de readme precies opgevolgd, maar als iTunes daadwerkelijk begint met het restore-en, blijft hij na een tijdje staan op "Wachten op iPhone". Ik heb die melding nu ongeveer een half uur laten staan, maar het lijkt me dat dit niet zo lang moet duren.

Ik heb toen iTunes afgesloten dmv taakbeheer, en de kabel uit de iPhone gehaald, in de hoop dat de iPhone gewoon weer opstartte. Dit was niet het geval, en de iPhone hangt nu in de restoremode. Ik heb de iPhone nog wel in DFU mode gekregen, maar ook vanaf daar kan ik hem niet restoren, ook niet naar de officiele versie.

Vervolgens naar de opties gaan kijken om hem uit de recoverymode of DFU mode te halen: Ziphone, Jailbreak 1.1.2, maar ook die werkten niet.

Heeft iemand hier nog een oplossing? Het gaat om een legale iPhone 3G, 16 GB.

Op de iPhone wordt tijdens het restoren trouwens heel de tijd het Apple-logo met het welbekende draaiende rondje weergegeven.

Alvast bedankt!

Rockafello 23-07-08 19:45

Zorg dat je iPhone aangesloten is voordat je hem in DFU mode zet. iTunes zal herkennen wanneer hij in restore modus terrecht komt.

Voor het verlaten van DFU modus moet je volgens mij 25 seconden de aan/uit knop ingedrukt houden.

Je hebt het over liberty? liberty werkt namelijk niet met de 3G variant

Endness 23-07-08 21:59

Bedankt voor je reactie, dat ga ik zo even proberen, ik laat t weten als het lukt.

EDIT: Dit lukt niet. iTunes herkent de iPhone wel, in reparatiemodus, maar ik krijg hem niet uit DFU. Ik heb zelfs de knop 1 minuut ingedrukt gehouden; er gebeurde niks.


Ik heb het inderdaad over Liberty, en ook over ZiPhone, geen van beide werken op de 3G. Heb ze toch maar geprobeerd, net als de jailbreak naar 1.1.2, waarbij je ook de optie hebt om hem uit restore te halen.
Ik heb gewoon alles geprobeerd, en wilde alle details overbrengen :)

The Doctor 23-07-08 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Endness (Bericht 151632)
Bedankt voor je reactie, dat ga ik zo even proberen, ik laat t weten als het lukt.

EDIT: Dit lukt niet. iTunes herkent de iPhone wel, in reparatiemodus, maar ik krijg hem niet uit DFU. Ik heb zelfs de knop 1 minuut ingedrukt gehouden; er gebeurde niks.


Ik heb het inderdaad over Liberty, en ook over ZiPhone, geen van beide werken op de 3G. Heb ze toch maar geprobeerd, net als de jailbreak naar 1.1.2, waarbij je ook de optie hebt om hem uit restore te halen.
Ik heb gewoon alles geprobeerd, en wilde alle details overbrengen :)

Staat hij in DFU of in restore modus?

Endness 23-07-08 22:33

Hij staat nu in DFU, maar ik kan hem net zo goed naar Restore gooien, en vica versa. Als hij in DFU staat, en je houd Home en Sleep 15 seconden ingedrukt gaat ie naar Restore, en van restore naar DFU ligt voor de hand, de 10 secondentruc ;)

Endness 27-07-08 19:59

Na veel heen en weer gebel, is m'n iPhone opgestuurd. Ook de MacStore had geen oplossing; ze hadden vorige week een zelfde geval. Er is niks aan te doen, behalve opsturen..

Timmeh_ 25-07-09 22:29

Als je het bericht krijgt "Wacht op iPhone" moet je even op je iPhone kijken. Ik kreeg deze melding ook, maar ik hoefde alleen maar m'n iPhone te ontgrendelen en het proces ging weer verder.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.