//

Jawel hoor...Hij zit er aan te komen !!!

Jawel hoor...Hij zit er aan te komen !!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Engelse versie is zo juist vrij gegeven 😀...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-07-16, 12:25
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

Engelse versie is zo juist vrij gegeven 😀
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-07-16, 13:56
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

En in de handleiding zeggen ze dat het certificaat na 7 dagen verstrijkt waardoor je de jailbreak om de week opnieuw moet toepassen, ook al herstart je je toestel niet.

Dat is echt balen!

Geldt dit ook voor de jailbreak gedaan via onlinejailbreak.com ?
  #23  
Oud 29-07-16, 14:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Wat er na 7 dagen (verval van het profiel) te gebeuren staat des te meer ...
Er wordt een verkapte vorm van "sideloading" gebruikt met gratis developer accounts. De certificaten/profiles van die gratis accounts zijn slechts zeven (7) dagen geldig. Dat heeft Apple een paar maanden geleden veranderd. Vraag het maar eens aan die Kodimensen met hun Apple TV 4.

Als je een ontwikkelaar kent met een betaald developer account dan kan die met zijn dev account en provisioning profile de ipa ondertekenen en installeren met Xcode. Het appje blijft dan één (1) jaar werken.

Ik heb dat deze ochtend ook gedaan voor een goede vriend die absoluut niet zonder jailbreak kan leven.
  #24  
Oud 29-07-16, 15:35
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Ha vriend Timosha, alles goed ?
  #25  
Oud 29-07-16, 15:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Alles OK hier. Dat bedoelde ik dus:



En dat "sideloading" veroorzaakt nu blijkbaar een soort DoS attack op de Apple servers.
  #26  
Oud 29-07-16, 17:08
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Dus elke week jailbreak opnieuw uit te voeren voor de niet-developers?

En degenen die de jailbreak gedaan hebben met onlinejailbreak.com ook?
  #27  
Oud 29-07-16, 17:55
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

Ik heb een dev account maar nog nooit Xcode gebruikt ��
Dus weet niet hoe dt moet
  #28  
Oud 29-07-16, 21:54
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Timosha, kun jij eens uitleggen hoe dat zit met die certificaten? Ik heb een aantal fora op reddit doorgenomen maar ik wil toch zeker zijn. Ze zeggen daar dat certificaten van privé personen 7 dagen geldig zijn en certificaten van developers én van bedrijven (enterprises) 1 jaar geldig zijn.

Nu is er wat onduidelijkheid over welk type certificaat mee geïnstalleerd wordt met deze Pangu jailbreak.

Ik heb op mijn iphone via onlinejailbreak.com de jailbreak gedaan (toen dat nog kon). Als ik in de instellingen kijk, zie ik volgend certificaat: Beijing Hong Yuan Online Technology Development CO., Ltd. Dit is een "bedrijfsapp", dus een bedrijfscertificaat. Betekent dit dat dit certificaat 1 jaar geldig is en de jailbreak app bijgevolg 1 jaar blijft werken? En wat na dat ene jaar? Kan ik dan op de iphone zelf de PP app terug laten draaien, waarna ik opnieuw goed ben voor 1 jaar jailbreak? Of moet de jailbreak dan opnieuw gebeuren via de pc?

En wat met devices die nu een jailbreak krijgen via de Windows jailbreak van Pangu? Die moeten een eigen Apple ID ingeven. Zal dit certificaat bijgevolg maar 1 week geldig zijn? En zij moeten dan om de week opnieuw jailbreaken. Kan dit voor hen vanop het device zelf (via de PP tool) of moet het opnieuw aan de pc gehangen worden?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juli 2016 om 23:43 ----------

Aanvulling: blijkbaar blijft de jailbreak/cydia werken nadat het certificaat verstreken is, zolang de iphone/iPad niet herstart wordt? Het zou enkel de Pangu app zijn die niet meer werkt na het verstrijken van het certificaat?

Man, ik heb mijn iPhones al heel vaak een jailbreak gegeven, maar dit is toch een gedoe met die certificaten hoor.
  #29  
Oud 30-07-16, 15:03
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Mijn certificaat op mijn iphone komt van dezelfde firma als die van belgiumiphone en als die het een jaar volhoudt dan zitten we al op ios 11 jb
  #30  
Oud 30-07-16, 15:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
....en als die het een jaar volhoudt dan zitten we al op ios 11 jb
Enterprise Certificates zijn normaliter drie (3) jaar geldig (als Apple die niet annuleert wegens diefstal of oneigenlijk gebruik/misbruik).
  #31  
Oud 01-08-16, 09:08
tossewaarde tossewaarde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 46
Standaard

Stomme vraag mischien...maar stel ik herstart mijn toestel en ik jailbreak hem opnieuw, moet ik dan ook al mijn cydia apps opnieuw installeren? Of is hij dan wel zo slim dat hij die ergens heeft opgeslagen? Ik gebruik bijvoorbeeld activator, waar ik zelf een paar aanpassingen doe in deze instellingen. Het zou echt een gedoe zijn dat als ik naar het periodiek uitvoeren van de JB ook nog eens mijn settings verlies van alle JB apps.
  #32  
Oud 01-08-16, 09:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tossewaarde Bekijk bericht
Of is hij dan wel zo slim dat hij die ergens heeft opgeslagen?
Elke tweak slaat de instellingen op in een property list. Als een tweak een systeem- of hardwarefunctie aanpast wordt de overeenkomstige property list aangepast. Die instellingen blijven bestaan en gaan zelfs mee in een backup.
  #33  
Oud 02-08-16, 10:38
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

@timosha Kun je IOS10 beta 4 installeren via iTunes? Bij geeft hij aan dat de firmware beschadigd is.

Sorry dat het via deze weg is, kon geen privé bericht naar u sturen.
  #34  
Oud 02-08-16, 10:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thespikie Bekijk bericht
Bij geeft hij aan dat de firmware beschadigd is.
Bij mij ook, maar alleen met een restore image voor de iPhone 6s/6. Op de iPads en andere iPhones werken de restore images wel.

Hoop dat Apple dat spoedig oplost. Aan OTA updates doe ik niet en zeker niet voor Beta updates. Bovendien heb ik die restore images ook nodig voor een herstel (als ik weer eens alles vernaggeld heb). Heb een bug report ingediend voor dit probleem.
  #35  
Oud 02-08-16, 10:45
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

Oké bedankt, dacht dat het aan mij lag

OTA update doe ik ook niet meer door de goede raad van u!
  #36  
Oud 02-08-16, 10:56
tossewaarde tossewaarde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 46
Standaard

Vanochtend de jailbreak uitgevoerd.....werkt prima, ik ben weer blij dat ik op de laatste iOS versie zit!!!
  #37  
Oud 03-08-16, 00:36
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Retteketet de Jailbreak 9.3.3. blijft semi-tethered. Uitspraak van het team Pangu

Reden zou kunnen zijn dat Pangu niet alle kruit wil verschieten als binnenkort ios10 uitkomt.

Want dan zou Apple dat gelijk dicht timmeren.
  #38  
Oud 03-08-16, 02:13
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Is het inmiddels wel iets om te doen? Het werd afgeraden, ook op iCulture.
En kan de JB op de iPhone zelf gedaan worden of alleen met pc? Wekelijks of kan je even vooruit?
  #39  
Oud 05-08-16, 11:45
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Is het inmiddels wel iets om te doen? Het werd afgeraden, ook op iCulture.
En kan de JB op de iPhone zelf gedaan worden of alleen met pc? Wekelijks of kan je even vooruit?
Ik heb het gedaan en ik heb er geen spijt van, want ik heb nu een aantal tweaks die ik echt heel handig vind op de iPhone.

De jailbreak zelf voer je uit met behulp van een computer. Met de nieuwste versie van de Pangu jailbreak zit je voor een jaar goed. Het is wel een semi-tethered jailbreak. Dit betekent dat als je de iPhone herstart, dat je de jailbreak kwijt bent. Maar er zit wel een app op jouw iphone waarmee je in dat geval van op de iphone de jailbreak terug kunt uitvoeren. Dit gaat heel snel en je behoudt ook al jouw tweaks en de instellingen van de tweaks.

Ik heb zelf een andere vraag. Ik jailbreak sinds jaar en dag mijn iphone. Ik weet wel dat de jailbreak gebruik maakt van kwetsbaarheden in IOS, die ook gebruikt kunnen worden door mensen met minder goede bedoelingen. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Bij de recente Pangu jailbreak voor IOS 9.3.3 zijn er echter wel mensen die klagen dat er na de jailbreak misbruik is gemaakt van hun paypal app. Het Pangu team heeft daarop gereageerd dat zij er zeker niets mee te maken hebben. Nu ben ik wel een klein beetje bezorgd. Ik heb de paypal app ook op mijn iphone en ik gebruik ook 2 apps van banken. Er is nog niets verkeerd gebeurd en ik acht die kans ook heel klein. Maar ben toch op zoek naar andere meningen/ervaringen.
Noot: ik heb de jailbreak op mijn iphone gedaan via safari (onlinejailbreak.com) toen dit nog kon. De jailbreak op mijn ipad heb ik gedaan via de Chinese site van pangu (maar op mijn ipad heb ik geen bank apps).
  #40  
Oud 05-08-16, 12:40
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

IK gebruik ook paypal maar bij iedere transactie wordt er op mijn mobiel een code gestuurd ter verificatie, Ook als ik inlog bij Paypal MOET ik via een sms verkregen code inloggen , dus als er malafide figuren willen frauderen gaat dat niet zo maar?

ook de Bank stuurt bij iedere transactie een SMS , of dit te onderscheppen is lijkt me stug, maar kan best wel mogelijk zijn.

De meeste klachten betreffende Jatten van Paypal die geadresseerd zijn komen van het downloaden van de Jailbreak van dubieuze sites , heb je de JB van Pangu of betrouwbare sites als IDB en IPH dan lijkt me dat die niet gemanipuleerd zijn.

Maarrrrrrr het blijft opletten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit hjhm iPhone algemeen 4 02-08-15 23:27
Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit Lotteeee iPhone algemeen 1 08-07-13 09:30
iPhone: is de iphone nog gejailbraked als hij in de herstelmodus zit pakoboy Jailbreak 7 18-07-10 15:57
thinner ( jawel ! ) achter glas Nicolas V iPhone algemeen 15 22-04-10 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.