//

update 8.1.2 naar nog te jailbreaken versie

update 8.1.2 naar nog te jailbreaken versie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik draai met mijn iPhone 6 nog op iOS 8.1.2 maar merk nu dat steeds meer apps om iOS 9 beginnen te vragen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-16, 13:23
runne runne is offline
• iOS 8.1.2
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 6
Standaard update 8.1.2 naar nog te jailbreaken versie

hallo allemaal,

ik draai met mijn iPhone 6 nog op iOS 8.1.2 maar merk nu dat steeds meer apps om iOS 9 beginnen te vragen.
Nu had ik bedacht om dan te updaten naar bijvoorbeeld iOS 9.1 zodat ik hier nog een jailbreak over kon zetten.

Nu ben ik via iTunes bezig om een zelf gedownloade ipsw file te installeren middels de option toets en herstel, maar ik krijg dan een foutmelding.

Heeft dit te maken dat op dit moment alleen versie 9.3.2 en 9.3.3 bij apple nog te signeren zijn?

ik hoor graag of ik mijn iPhone naar een versie kan updaten die ook nog untethered te jailbreaken is.

gr. rene
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-16, 13:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runne Bekijk bericht
Nu had ik bedacht om dan te updaten naar bijvoorbeeld iOS 9.1 zodat ik hier nog een jailbreak over kon zetten.
Vergeet dat maar. iOS 9.1 wordt al een eeuwigheid niet meer gesigneerd door Apple. Je kan alleen nog updaten naar iOS 9.3.2/9.3.3 (en daar bestaat dus sinds kort een soort van jailbreak voor).
  #3  
Oud 31-07-16, 13:32
runne runne is offline
• iOS 8.1.2
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 6
Standaard

ok thnx, ik zag dat 9.3.2 ook nog te signeren valt.

maar zoals ik het nu begrijp zijn deze versies 9.3.2 en 9.3.3 niet op een "normale" manier te jailbreaken.

Ik heb dus eigenlijk te lang gewacht als ik het goed begrijp. Dacht ik aan de veilige kant te gaan zitten helaas dus.

Dan ga ik maar gewoon updaten naar 9.3.3 en dan zie ik wel of er nog een betere jailbreak komt zoals bij mijn huidige versie. Vind de tweaks toch wel erg handig allemaal.

bedankt voor je reactie.
gr. rene

ps. eigenlijk zijn alle ipsw files die je nog kan downloaded waardeloos omdat je ze niet meer kan signeren. begrijp ik het dan goed?
  #4  
Oud 31-07-16, 13:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runne Bekijk bericht
Dan ga ik maar gewoon updaten naar 9.3.3
Doe maar een herstel in DFU mode met iTunes ipv. een update. En zet geen backup met jailbreak restanten uit iOS 8.x.x terug.
  #5  
Oud 31-07-16, 13:40
runne runne is offline
• iOS 8.1.2
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 6
Standaard

wat is daar het voordeel van? ik kan sowieso in dfu herstellen, maar ik wil toch eigenlijk wel mijn reservekopie terugzetten ivm. al mijn gegevens.
Waarom raadt je dit af?

gr. rene
  #6  
Oud 31-07-16, 13:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runne Bekijk bericht
Waarom raadt je dit af?
Omdat restanten van jailbreak tweaks serieuze problemen kunnen veroorzaken in iOS 9.x.x Succes verder.
  #7  
Oud 31-07-16, 13:45
runne runne is offline
• iOS 8.1.2
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 6
Standaard

ok duidelijk, alleen ben ik er dan niet zo blij mee dat ik mijn gegevens niet terug kan zetten.

Ik ga het wel even bekijken.
Bedankt voor je reacties. deze topic kan op slot als dit kan.

thnx. rene
  #8  
Oud 31-07-16, 18:07
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik heb al vaak reservekopieën met jailbreak restanten terug gezet en nog nooit problemen gehad. Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, Timosha. Maar een mens moet soms risico's durven nemen 😀
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naar welke versie moet ik mijn splinternieuwe ongebruikte apple tv 2 jailbreaken? khalidinio Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 01-06-13 14:56
iPhone: update naar een versie 4.3 en jailbreaken Erike1 Jailbreak 2 08-12-11 22:07
iPhone: nu upgraden naar iOS5, straks nog mogelijk om te jailbreaken ReVi Jailbreak 1 22-10-11 00:16
eerst restoren of voldoet jailbreaken naar nieuwere versie dikkie2007 Archief 1 16-02-10 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.