//

Cydia en restore van backup

Cydia en restore van backup discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wat rondgezocht op het forum maar nog gen topic hierover kunnen vinden. Ik heb met winpwn eerst mijn Iphone 3G jailbreak zonder Cydia ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-08, 15:54
djpremacy djpremacy is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard Cydia en restore van backup

Ik heb wat rondgezocht op het forum maar nog gen topic hierover kunnen vinden.

Ik heb met winpwn eerst mijn Iphone 3G jailbreak zonder Cydia geinstalleerd. Nu zijn Quake en NES beschikbaar en ben ik nu bezig met jailbreak incl Cydia.

Nu mijn vraag : Ik heb een backup van de jailbreak iphone ZONDER Cydia gemaakt en die ik wil ik nu terugzetten op de jailbreak MET Cydia.
Als ik de restore doe, overschrijft ie dan ook Cydia of blijft die applicatie op mijn iphone geinstalleerd na de restore ? Aangezien Cydia volgens mij in de firmware zit zal ie dit nog niet overschrijven ?

Groetjes
Ruben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-08, 12:37
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Als je de restore gaat doen, dan zal Cydia inderdaad er niet meer opstaan, tenminste als je backup een .ipsw bestand is die je wil restoren.
  #3  
Oud 28-07-08, 20:48
djpremacy djpremacy is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Thanks! Ik bedoelde de reserve kopie terugzetten op mijn iphone terwijl de firmware anders is. (nu incl Cydia). Maar ik merk al dat de reserve kopie functie niet echt goed werkt. Gister proberen terug te zetten maar niet 1 app store applicatie wilde opstarten. Dus maar weer lekker van scratch de applicaties geinstalleerd.

Groet
Ruben
  #4  
Oud 22-01-09, 22:16
prince prince is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: -
Berichten: 26
Standaard

Het probleem:
Ik heb mijn gejailbrakte Iphone van 2.1 geupgrade naar 2.2.
Maar ben al mijn applicatie kwijt die ik in de afgelopen tijd heb geinstaleerd vanaf de verschillende repo.
Hoe kan ik dit weer terug krijgen? Is dit mogelijk?
HELP )!
Grt!

Prince
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 (4.2.1) backup en restore samkaya iTunes 0 17-03-11 19:57
Windows: iTunes backup bij system restore cronos iTunes 1 15-01-11 07:36
Verschil en functie restore en backup cloverfield iPhone algemeen 1 28-02-09 17:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.