iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: help: al mijn iconen kwijt (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/17588-help-mijn-iconen-kwijt.html)

mhoutman 28-07-08 20:22

help: al mijn iconen kwijt
 
ik heb lopen *****n met bossprefs en nu ben ik na een herstart al mijn iconen kwijt.

valt dit nog te repareren ?

slodo 28-07-08 20:24

ik dacht dat er in de nieuwe bossprefs het programma poof stond
daarmee kan je iconen ontzichtbaar maken
dan moet je met dat zelfde programma de iconen weer zichtbaar maken

mhoutman 28-07-08 20:35

maar ook bossprefs is verdwenen

EDIT: ben nu gedwongen om de update naar 2.0 te doen. was eigenlijk veel makkelijker ! :D

slodo 28-07-08 20:36

kan je poof installeren via installer?
dan moet je dat doen en dan via poof alles weer tevoorschein halen

jpf 30-07-08 17:19

ik heb dus poof geïnstalleerd op mijn Iphone 1.1.4 die net is omgezet naar 2.0 en ben iets te enthousiast te werk gegaan. heb nu via poof zowel poof als cydia in een verberg status gezet. hoe kan ik dit weer terughalen?

hellboysz 30-07-08 17:27

ik weet niet of daar een oplossing voor is? Maar ik zou gewoon even restoren met itunes (eerst even backupen).

iMario 30-07-08 18:13

@ jpf
Dan doe jij het omgekeerde..
Je installeert BossPrefs waar ook een poof instaat en daar haal je poof en cydia mee terug.

ButcherJF 30-07-08 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpf (Bericht 156510)
ik heb dus poof geïnstalleerd op mijn Iphone 1.1.4 die net is omgezet naar 2.0 en ben iets te enthousiast te werk gegaan. heb nu via poof zowel poof als cydia in een verberg status gezet. hoe kan ik dit weer terughalen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 156567)
@ jpf
Dan doe jij het omgekeerde..
Je installeert BossPrefs waar ook een poof instaat en daar haal je poof en cydia mee terug.

Hoe gaat ie dat doen zonder (icoontje van) Cydia?

jpf 30-07-08 19:01

pcies!

ik wil het icoon van cydia en poof terug hebben op mn Iphone display.

het is toch niet dat ik in I-tunes bij 'samenvatting' op 'herstel' moet klikken om de oorspronkelijke instellingen terug te krijgen (volgens mij dit alleen voor de 'legale' iphones).


is iemand hier bekend met het fenomeen 'categories' dat je bij 1.1.4 had? kon je mooi je mappen onderverdelen en stonden er niet zoveel iconen in je display. is er ook zo'n soortgelijk iets
bij 2.0?

cypher21 30-07-08 19:04

Categories is er helaas nog niet voor 2.0

is wel in ontwikkeling

jpf 30-07-08 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 156607)
Categories is er helaas nog niet voor 2.0

is wel in ontwikkeling

ook niks anders dat er op lijkt?
enig idee hoe lang het nog duurt voordat er categories is voor 2.0?

cypher21 30-07-08 19:10

er is niets wat er op lijkt.

De andere vraag moet je aan Jomanda stellen of de sterren raadplegen ;) Misschien dat je dan wijzer wordt voor de toekomst :D

jpf 30-07-08 19:26

grapjas :)
je weet wel dat ze er mee bezig zijn maar je weet niet of het een kwestie van dagen is of weken?
ik ga wel naar jomanda...

cypher21 30-07-08 19:51

nou, er staat nagenoeg niets over op zijn site (- iPhone News & Review)

het enige dat er staat is dit:

Question: When is BossPrefs coming out?
Answer: I’m working on it. Unfortunately, BossPrefs uses a lot of undocumented hacks to work and many of these were changed in 2.0. I will put out a partially functional version in the next day most likely. EDGE toggle will come later.
Question: When is categories coming out?
Answer: See previous question.

BTW, dit nieuwsbericht is van 22 juli, BossPrefs is er inmiddels al, dus ik hoop dat BigBoss ermee bezig is

fmb 08-09-08 20:03

Ik heb een soortgelijk probleem... Installer, Cydia en Categories, BossPrefs stonden in mappen. Na update van 2.0.1 naar 2.0.2 gisteravond ben ik al mijn mappen kwijt...
Ga vanavond dit proberen te herstellen. Iemand nog tips?

Om nog in te halen op de laatste berichten: categories voor 2.0 is dus uit!

mhoutman 08-09-08 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fmb (Bericht 186089)
Ik heb een soortgelijk probleem... Installer, Cydia en Categories, BossPrefs stonden in mappen. Na update van 2.0.1 naar 2.0.2 gisteravond ben ik al mijn mappen kwijt...
Ga vanavond dit proberen te herstellen. Iemand nog tips?


maar dan heb je waarschijnlijk geupdate via itunes en ben je dus cydia etc. kwijt. wil je deze allemaal weer terug hebben dan zul je opnieuw moeten jailbreaken.

fmb 08-09-08 22:06

Ik weet niet wat er gisteren fout is gegaan; dacht dat ik gisteren Michael's custom firmware erop had gezet en daarna mijn 2.0.1 instellingen had teruggezet. Blijkbaar niet, heb dat nu weer/wel gedaan en het werkt weer :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.