//

Na jailbreak geen SMS en belfunctie

Na jailbreak geen SMS en belfunctie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb laatst mijn iPhone3G gejailbreaked. Daar kreeg ik vervolgens spijt van en heb hem dus weer gerestored naar de officiele 2.0. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-08, 22:25
sverschuren sverschuren is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard Na jailbreak geen SMS en belfunctie

Hallo allemaal,

Ik heb laatst mijn iPhone3G gejailbreaked. Daar kreeg ik vervolgens spijt van en heb hem dus weer gerestored naar de officiele 2.0.

Nu kan ik alleen niet meer smsen en bellen naar mensen. Wel kan ik gebeld worden en ontváng ik smsjes.

Weet iemand waar dit aan ligt? Daar zou ik erg mee geholpen zijn.
__________________
iPhone US 16GB FW 1.1.3!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-08, 22:31
Deedee Deedee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 33
Standaard

In principe moet jailbreaken daar geen invloed op hebben. Ik heb zelf ook mn 3G gejailbreakt en daarna nog genoeg gebeld en gesmst!
Misschien ligt het probleem bij T-Mobile (als je een T-Mobile abo hebt..). Er zijn problemen genoeg met T-Mobile! Ben je al geactiveerd? Vanaf wanneer heb je je abo al?

Edit: sorry, niet helemaal goed gelezen. Maar na een officiele restore moet al helemaal alles normaal werken!!

Laatst gewijzigd door Deedee; 28-07-08 om 22:33.
  #3  
Oud 28-07-08, 22:35
sverschuren sverschuren is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Hm nee ik ben van 11 juli, nummer 71 en tot aan mijn jailbreak heb ik gewoon normaal kunnen bellen en smsen. Ik heb wél een probleem met visual voicemail gehad. Daarna belde ik naar T-Mobile en ik moest langskomen omdat de gegevens niet helemaal klopten ofzo. Dit heb ik niet gedaan want ik vond het niet zo'n gemis.

Zou dat er wat mee te maken hebben ofzo?
  #4  
Oud 28-07-08, 23:22
Deedee Deedee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 33
Standaard

dat kan heel goed! Als je je gegevens niet gecorrigeerd hebt ben je waarschijnlijk nog niet geactiveerd. Ik was zelf ook bij de Midnight Launch (heb daar nog veel langer moeten wachten ivm nummering ), maar ik moet er ook achtereen om het abo te activeren. En het is bekend dat dit soort problemen kunnen optreden als je niet activeert.
Om te activeren kun je 1200 bellen. Pak je contract erbij daar staan alle gegevens op die ze nodig hebben!
  #5  
Oud 29-07-08, 10:25
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

heeft het gewerkt ?
zo ja dan moet je bij iTunes updaten als het goed is krijg je dan de operator setting toegewezen als update.

als je jailbreaked moet je het vinkje activate iphone uitzetten. (je hebt namelijk al een geactiveerde en je mag hem zelf activeren omdat je een officiele hebt)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Slecht tot geen sms ontvangen na jailbreak futureiphone Jailbreak 0 06-10-10 16:08
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 12:31
Iphone belfunctie werkt niet. -=AL CAPONE=- iPhone algemeen 0 04-03-10 01:15
iPhone: geen sms na jailbreak 3.0 treewhisperer Jailbreak 2 02-07-09 17:23
iPhone 3G: Problemen met belfunctie maltje Unlock 5 14-05-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.