//

update ios 8.4

update ios 8.4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb een iphone 6 met jaibreak op ios 8.4 , verschillende apps brullen om een update dus ben ik dit ook van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-17, 23:10
richardd richardd is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 13
Question update ios 8.4

Hallo , ik heb een iphone 6 met jaibreak op ios 8.4 , verschillende apps brullen om een update dus ben ik dit ook van plan. Tot welke ios versie is er een unthethered jailbreak ?. Als ik het juiste ipws bestand hebt gedownload hoe pak ik dit dan aan om dit er op te zetten . Via toestel in dfu te drukken en dan via iTunes ? . Heb dit in het verleden al eens eerder geprobeerd en kwam en meestal met de laatste nieuwe ios versie er mee van af
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-17, 23:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richardd Bekijk bericht
Als ik het juiste ipws bestand hebt gedownload hoe pak ik dit dan aan om dit er op te zetten
Je kan een iPhone 6 alleen nog maar updaten naar iOS 11.2 of 11.2.1. Voor deze versies is er geen jailbreak. De ipsw images kan je downloaden van ipsw.me:



Om jouw volgende vraag al te beantwoorden: nee er is geen enkele manier om nog een andere iOS versie te installeren op die iPhone 6.
  #3  
Oud 18-12-17, 23:25
richardd richardd is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 13
Standaard

Ok , is duidelijk bedankt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 December 2017 om 22:28 ----------

Oja , ik ga dan voor de 11.2 , als ik deze ipsw heb hoe zet ik m er dan het beste op .
Toestel in dfu , ctrl r in iTunes en dan de update selecteren .
  #4  
Oud 18-12-17, 23:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In iOS 11.2 zit nog een dikke vette bug, maar je doet maar. Herstel het toestel in DFU mode met het gewenste ipsw image. Zet na het herstel geen backup terug met jailbreak restanten. Met APFS gaat dat gegarandeerd mis. Succes gewenst.
  #5  
Oud 19-12-17, 21:07
richardd richardd is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 13
Standaard

merci , toppie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.