//

Error 3600 op ipad mini 2

Error 3600 op ipad mini 2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil na een aantal jaar mijn ipad mini 2 updaten. Gebruikte jailbreak al een ruime tijd niet meer. Er staat nog 8.1.2 op. Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-18, 20:22
MrNyNe MrNyNe is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard Error 3600 op ipad mini 2

Wil na een aantal jaar mijn ipad mini 2 updaten. Gebruikte jailbreak al een ruime tijd niet meer. Er staat nog 8.1.2 op. Nu heb ik tijdens restore een 3600 error gekregen en mijn ipad zit vast op een rood itunes logo met kabel. Na wat google werk heb ik fonedog ios toolkit gezien die dit zou kunnen verhelpen. Alleen ken ik deze software niet. Weet iemand misschien of dit te vertrouwen is of een andere oplossing heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-18, 21:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Herstel het toestel in DFU mode met iTunes. Als je toegang hebt tot een Windows computer kan je ook 3uTools gebruiken.
  #3  
Oud 15-04-18, 13:53
MrNyNe MrNyNe is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Heb 3utools gebruikt en ook daar krijg ik een error helaas. Heb vroeger wel veel jailbreaks meegemaakt, maar na ios 8 helemaal niet meer op de hoogte.
  #4  
Oud 16-04-18, 20:12
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik kan eerlijk gezegd niet zeggen dat ik ooit error 3600 ben tegengekomen
Kijk anders even op het ifixit forum of stel daar de vraag eens

https://nl.ifixit.com/Answers/View/4...3600+error+fix

een error kan diversen oorzaken hebben ( usb ,kabel, itunes versie,hosts files ,) probeer je ook een backup terug te zetten ? of is het een schone nieuwe installatie ? zat er een toegangscode op de ipad ?
  #5  
Oud 16-04-18, 20:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrNyNe Bekijk bericht
Heb vroeger wel veel jailbreaks meegemaakt, maar na ios 8 helemaal niet meer op de hoogte.
Als je een toestel met iOS 8 of 9 en jailbreak op het toestel zelf gaat herstellen gaat het mis. Als je dan probeert om het toestel met iTunes te herstellen krijg je iTunes fout 3600.

Zoals ik reeds schreef kan je dat oplossen met een iTunes herstel in DFU mode. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.