//

jailbreak verwijderen mogelijk zonder telefoon?

jailbreak verwijderen mogelijk zonder telefoon? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn man heeft een iPhone 6Plus waarop een jailbreak was gedaan. Die telefoon is kapot gegaan, toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-04-18, 15:08
NetNiet9 NetNiet9 is offline
• iOS 14.7.1
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 5
Standaard jailbreak verwijderen mogelijk zonder telefoon?

Hallo allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mijn man heeft een iPhone 6Plus waarop een jailbreak was gedaan. Die telefoon is kapot gegaan, toen ik probeerde volgens de stappen op deze site de jailbreak te verwijderen. Hij gaat niet meer aan nu, maar er was al van alles mis mee.

Nu hadden we nog een oude iPhone 4 of 4S liggen, dus dacht ik installeer die voor hem. Maar als ik nu de laatste reserve kopie wil terug zetten, moet ik inloggen bij iTunes en dan moet ik het wachtwoord opgeven van een email adres: Widow@iphonecake.com@cracked.by wat weer door die jailbraik komt ...... die ik probeerde te verwijderen op die iPhone 6.

Ik kan dat gekke mailadres niet wijzigen in zijn mailadres.

Hoe kan ik nu toch van heel dat jailbreak gedoe afkomen?
Want blijkbaar zit die jailbreak niet alleen gekoppeld aan een telefoon, maar ook aan je apple account.

Alvast hartelijk dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-18, 15:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NetNiet9 Bekijk bericht
Hoe kan ik nu toch van heel dat jailbreak gedoe afkomen?
De iPhone in DFU mode herstellen met iTunes. En geen backup met jailbreak restanten terugzetten.

Citaat:
Widow@iphonecake.com@cracked.by
Dat is een fake Apple ID dat in de metadata van een gestolen app staat.
  #3  
Oud 13-04-18, 15:40
NetNiet9 NetNiet9 is offline
• iOS 14.7.1
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 5
Standaard

Dank je wel Timosha, ik ga me verdiepen in het DFU wat je noemt, ben namelijk niet zo thuis met al dit soort dingen hahaha

OK dus ik installeer hem dan als nieuw zeg maar? Krijg ik dan ook weer alle foto's enzo?
  #4  
Oud 13-04-18, 17:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NetNiet9 Bekijk bericht
Krijg ik dan ook weer alle foto's enzo?
Als de foto's in iCloud (of zoiets) staan kan je die terughalen. Staan ze in de backup dan zou ik die niet terugzetten.

Je hebt al een voorproefje gehad van wat er kan gebeuren als je een backup met jailbreak restanten terugzet. Met jailbreak restanten kan je nog veel meer problemen krijgen dan alleen maar fake Apple ID's in gestolen apps.

Succes gewenst.
  #5  
Oud 14-04-18, 15:47
NetNiet9 NetNiet9 is offline
• iOS 14.7.1
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 5
Standaard

Dank je wel Timosha, foto's stonden ook in de iCloud

Denk dat ik de oude iPhone 6Plus met die jailbreak maar laat voor wat het is en ook geen moeite meer ga doen om hem aan te krijgen, dan zijn we er nu vanaf volgens mij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak verwijderen zonder herstel roy93 Jailbreak 5 31-01-15 18:09
App icons verwijderen zonder Jailbreak!! Geert1976 iPhone algemeen 8 30-10-12 15:47
iPhone: jailbreak verwijderen zonder verbinden metzonderEd Jailbreak 11 25-07-12 13:24
iPhone: 3G: Multitasking ZONDER Jailbreak mogelijk? Dargakis Jailbreak 8 17-07-10 02:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.