iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Eerlijk : Successen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/18207-eerlijk-successen.html)

Brum 04-08-08 23:29

Eerlijk : Successen
 
Hallo,

Ik ben van plan te jailbreaken. Voorlopig wacht ik heel even op WinPwn 2.5 (in aantocht).

Ik zie hier echter meer problemen dan successen... (wel logisch)
Zeg eens eerlijk...

Wie heeft er een (onderverdeeld) succes te melden ?!?

Just Curious...

NB : Ik moet uitgaan van Windows....

Peter

Michael 04-08-08 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brum (Bericht 160630)
Hallo,

Ik ben van plan te jailbreaken. Voorlopig wacht ik heel even op WinPwn 2.5 (in aantocht).

Ik zie hier echter meer problemen dan successen... (wel logisch)
Zeg eens eerlijk...

Wie heeft er een (onderverdeeld) succes te melden ?!?

Just Curious...

NB : Ik moet uitgaan van Windows....

Peter

De successen melden zich meestal niet en als je de gids goed volgt lukt het jou ook wel

raptile 05-08-08 00:11

Precies, het is zelf mij gelukt :)

Abu 05-08-08 00:25

Mij ook met de Guide van Ezekiel, maar ik had één probleem maar dat was mijn eigen fout

Brum 05-08-08 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abu (Bericht 160669)
Mij ook met de Guide van Ezekiel, maar ik had één probleem maar dat was mijn eigen fout

Mooi...
Waar staat die guide ??

(en ondertussen zoek ik zelf ook even...)

Abu 05-08-08 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brum (Bericht 160678)
Mooi...
Waar staat die guide ??

(en ondertussen zoek ik zelf ook even...)

Staat gewoon onder handleidingen....

https://forum.iculture.nl/f59/i...tml#post160507

leama 05-08-08 07:56

Met de guide op het forum en een custem firmware van Rockafello heb ik mijn iPhone kunnen jaiolbreaken. Eigenlijk geen problemen gehad die niet op te lossen waren met behulp van dit forum. Draai nu vrolijk Cydia en verschillende apps daarvandaan. Ook wat apps uit de apstore die ik zelf heb aangeschaft en ook gekraakte apps uit de app store. Eigenlijk werkt alles nu :)

Bart van Zon 05-08-08 09:29

zoals eerder al aangegeven zullen de mensen die succes hebben dat niet gelijk posten waar de problemen wel gelijk gepost worden.
Ik heb zelf totaal geen problemen gehad met het jailbreaken

Rockafello 05-08-08 09:48

Inderdaad de tools die beschikbaar zijn, zijn zeer gebruiksvriendelijk als je een beetje weet waar je mee bezig bent. Een andere tip is: NIET IN PANIEK RAKEN! mocht je een foutmelding tegenkomen schrik dan niet gelijk, want het is maar software en dat is over het algemeen gewoon op te lossen! Google is je vriend als je een foutmelding tegen komt (of hier het forum of de wiki)

Ik heb zelf onder OSX de boel gejailbreaked en vond dat het erg soepel ging, moet 2x de boel restoren omdat ik de eerste keer geen belsignaal had, maar de 2de keer ging perfect.

Ezekiel 05-08-08 10:50

Het is heel erg makkelijk en er zijn genoeg mensen waaronder ik zelf natuurlijk die je graag willen hebben.

Brum 05-08-08 10:57

Tot hier allemaal dank !!

Ik installeer nu eerst de nieuwe firmware van Apple via de sync van Itunes.
DAN wacht ik even op de WinPWN 2.5 en dan ga ik er maar eens voor zitten....

Peter

junero 09-08-08 23:24

is na een week onderzoeken verschillende handleidingen gelezen en overwegen of het wel waard is om te gaan jailbreken maar toch wel gedaan. moeilijk is het wel eerste keer maar het is net alsof fietsen als je eenmaal weet hoe het moet lukt het altijd

macron 09-08-08 23:57

weliswaar in MacOs X, maar ook bij mij een fluitje van een cent. Wel steeds weer een beetje spannend, maar dat heeft ook wel wat. Bij deze trouwens weer een groot compliment voor dit forum en de leden. Ik merk steeds weer dat er veel en graag geholpen wordt. Chapeau......

iBen 10-08-08 03:25

Net gejailbreaked met winpwn 2.0.0.4 oude handleiding gevolgd en zonder problemen goed gegaan.

Brum 10-08-08 10:47

Top... dankjullie wel allemaal.

Ik begrijp dat nu ook "Installer" beschikbaar is en dat deze "beter" is dan Cydia !??

Dan ga ik er inderdaad maar eens voor zitten ;-)

Peter

Michael 10-08-08 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brum (Bericht 165894)
Top... dankjullie wel allemaal.

Ik begrijp dat nu ook "Installer" beschikbaar is en dat deze "beter" is dan Cydia !??

Dan ga ik er inderdaad maar eens voor zitten ;-)

Peter

Nou beter is niet helemaal het goede woord :eek:

stef1234 10-08-08 10:56

Succes
 
Firmware geupdate met mac activate niet geselecteerd (mobistar iphone )en het ging in 1 keer goed ben alleen niet echt onder de indruk van installer verder heel blij met de update:D

pumpeduse 10-08-08 11:06

Hier ook alles prima gegaan met firmw. Van michael. Maar of ik tevreden ben van installer neen is nog niet stabiel nog te weinig sources en valt om de haverklap uit. Dus voorlopig nog zeker cydia gebruiken.

teunis 10-08-08 11:11

jailbreak
 
Lukt niet de hele tijd al bezig doe volgens mij alles goed maar krijg iedere keer fout 6,iemand een idee?

cypher21 10-08-08 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door teunis (Bericht 165928)
Lukt niet de hele tijd al bezig doe volgens mij alles goed maar krijg iedere keer fout 6,iemand een idee?

Dit is niet het juiste topic daarvoor.

Kijk even in de actieve jailbreak/unlock topics
en hier: http://www.iphoneclub.nl/9146/pwnage...van-je-iphone/


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.