iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Zou ik mijn iPhone jailbreaken? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/184391-mijn-iphone-jailbreaken.html)

Smikkelbeer 30-12-18 23:29

Zou ik mijn iPhone jailbreaken?
 
Hi allemaal,
Ik heb dus laatst met kerst een nieuwe iPhone 5S gehaald. Nou heb ik gehoord dat jailbreak heel veel kan unlocken wat op een normale iPhone niet kan. Nou is de vraag aan jullie, de mensen die op dit topic hebben geklikt, zou ik er voor gaan of niet? Want ik heb ook gehoord als er iets fout gaat dat er kans is op een brickwall, waardoor ik mijn iPhone niet meer zou kunnen gebruiken. Hoe zou dat kunnen gebeuren, is de kans groot of klein en moet ik er voor gaan of het toch maar laten?

belgiumiphone 31-12-18 14:04

Als je effectief op iOS 12.1.1 zit, dan is een jailbreak op dit ogenblik toch niet mogelijk.

Eenmaal er een jailbreak is (dit kan nog maanden duren), dan is het zeker het overwegen waard. Je kunt er allerlei leuke tweaks mee installeren (bv. de icoontjes verkleinen, Wi-Fi en Bluetooth echt uit- en aanzetten met het control center enz.). De kans dat er iets mis gaat is heel klein en zelfs als dat gebeurt, kun je nog de Iphone resetten. Als een jailbreak pas uit is, best wel enkele dagen wachten op de gebruikerservaringen. Vaak komt er na enkele dagen een nieuwe versie van de jailbreak uit, waarbij bugs eruit gehaald worden.

Smikkelbeer 31-12-18 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 1047150)
Als je effectief op iOS 12.1.1 zit, dan is een jailbreak op dit ogenblik toch niet mogelijk.

Eenmaal er een jailbreak is (dit kan nog maanden duren), dan is het zeker het overwegen waard. Je kunt er allerlei leuke tweaks mee installeren (bv. de icoontjes verkleinen, Wi-Fi en Bluetooth echt uit- en aanzetten met het control center enz.). De kans dat er iets mis gaat is heel klein en zelfs als dat gebeurt, kun je nog de Iphone resetten. Als een jailbreak pas uit is, best wel enkele dagen wachten op de gebruikerservaringen. Vaak komt er na enkele dagen een nieuwe versie van de jailbreak uit, waarbij bugs eruit gehaald worden.

Oke, ik ga dan eff wachten op een jailbreak voor iOS 12.1.1. Alleen wel hopen dat mijn iPhone niet ineens automatisch gaat updaten ;-;

Edit: Ik ga anders even proberen om te downgraden nu.

Wallyİ 01-01-19 23:14

12.1.1 of hoger kan nog...

De rest wordt niet meer ondertekend...

Het zal dus niet lukken...

trimix 10-02-19 10:35

kunt nog downgraden naar 12.1.1 beta word nog ondertekent

Apple is still signing iOS 12.1.1 Beta 1 and iOS 12.1.1 Beta 3, both of which are compatible with rootlessJB. If you want to jailbreak

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10-02-19 om 10:36 ----------

als je nu op 12 .1.1 zit zou ik daar op blijven wil je binnenkort kunnen jailbreaken
Komt eraan denk deze maand nog

belgiumiphone 10-02-19 11:40

Ja, het wordt terug spannend in de jailbreak scene 😀


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.