iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/18603-3g-pwnage-2-0-2-verzameltopic-osx-versie.html)

sponzert 24-08-08 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 176225)
ja maar de persoon waar jij antwoordt op geeft heeft een macen daar is het nog niet op mogelijk, heel even geduld!

en in de laatste versie van quickpwn moet je 2.0.2 gebruiken!
2.0.1 in dezelfde folder zetten is niet meer nodig!

Maar gelukkig ben ik ook in het bezit van een PC dus ik heb het gedaan via de info die QuickPWN geeft en het is gelukt. Gewoon de 2.0.2 FW gedownload uit de Wiki en installeren maar. Met 2 pogingen was het een eitje. Thx voor de hulp.

passie42 26-08-08 11:47

Ik heb net mijn Iphone gejailbreaked met de nieuwe pwngetool 2.0.3 alleeen......wat nu?
Ik zie geen andere installer (icoon) ofzo, eigenlijk is alles bij het oude gebeleven, wat doe ik verkeerd?
Heb de forums allemaal rustig door gelezen maar er gaat dus iets mis.

passie

macron 26-08-08 19:18

hoe heb je gejailbreaked??

inny 26-08-08 20:39

nieuwe Pwnage beschikbaar,
 
nu net dus...niet die ze vanmiddag tijdelijk off-line hadden gehaald...ook nieuwe quickpwn!

Groetjes Inny

passie42 27-08-08 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 178386)
hoe heb je gejailbreaked??


pwnage tool 2.0.3 en het Iphone1,2_2.0.2_5c1_Restore.ipsw bestand.

Na afloop gesynchroniseerd.

*edit*

ik denk dat ik de verkeerde ipsw file heb gebruikt om te restoren, net de goede erop gezet, perfect!
nu lekker spelen....

anthonyo007 27-08-08 15:21

Hej, ben een eigenaar van een 3G heb ook al wat ervaring met jailbraiken.
Maar nu zit ik echt met een raadsel :-S ik heb geupdate naar de nieuwe firmware 2.0.2 alles juist gevolgd!
en nu is alles wel in orde op men iphone maar heb totaal geen service meer!
kan iemand me helpen?
grtz,
Anthony

macron 27-08-08 19:26

Ga eens naar instellingen/algemeen/netwerk .....
en zet 3G uit ..... dat deed wonderen bij mij.:D

sportwereld 29-08-08 11:45

Probeer mijn iPhone G3 te jailbreaken, heb op mijn mac pwnagetool 2.0.3.1 en Phone1,2_2.0.2_5C1 maar krijg vrijwel direct een error 6 en wat rest is een standaard restore doen met iTunes...

anthonyo007 29-08-08 11:57

heb het ietsje anders opgelost. Ik was elke keer vergeten bij pwngtool om activate uit te vinken. ik heb hem immers legaal gekocht met activatie.
en ja hoor hij had terug service!
dus als iemand een gelijkaardig probleem heeft ;-).
toch bedankt voor de hulp!
grtz,
Anthony

cypher21 29-08-08 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sportwereld (Bericht 180183)
Probeer mijn iPhone G3 te jailbreaken, heb op mijn mac pwnagetool 2.0.3.1 en Phone1,2_2.0.2_5C1 maar krijg vrijwel direct een error 6 en wat rest is een standaard restore doen met iTunes...

Bij error 6 moet je de andere restore mode gebruiken (zoals ook in de handleidingen staat!)
oftewel DFU gaan gebruiken als je recovery mode gebruikt (itunes logo+usb) en vice versa

mneerhout 30-08-08 06:28

nu ook Quickpwn voor Mac, maar alleen om 2.0.2 te jailbreaken, ziet er mooi uit!
Ik heb het nog niet geprobeerd op mijn Belgische 3G, omdat ik diverse 2G's heb om mee te spelen.
Link voor Quickpwn Mac staat op het dev-team.

http://blog.iphone-dev.org/post/4795...#disqus_thread

iPetert 30-08-08 10:57

Gister avond zelf een custom 2.0.2 gemaakt, in dfu hersteld, alles werkt prima. Alleen kwam ik er vandaag achter dat elke keer dat ik op telefoon druk, hij even de telefoon app opent, en dan meteen er weer uit knalt... Heb meerdere malen gereboot, niks werkt:confused: Wat zou dit kunnen zijn?

iPetert 30-08-08 11:03

Oké, dat was wazig... Na een uninstall van Kate in Installer werkte alles weer prima.

ccaroline 30-08-08 13:53

Hoewel ik tot nu toe als de dood was voor jailbreak, begint toch wel enorm te kriebelen. Ik heb een Belgische iPhone 3G. Er zijn maar twee dingen die mij tegenhouden.

1/ Ik kan mijn iPhone NIET bricken hiermee? Als ik (een/de) guide volg tenminste...

2/ Ik ben mijn garantie niet kwijt? Ik kan m.a.w. zonder problemen terug naar Apple Firmware wanneer ik dat wil?

mneerhout 30-08-08 14:00

Bij mij 'jeukt' het nog niet, omdat ik dat met de 2G's wel heb, maar ben wel zeer benieuwd naar je bevindingen met quickpwn.
bricken gebeurd niet zo snel hoor en je garantie is er weer na herstel.
enne welkom mac'ster.

Ropado 09-09-08 18:20

Ik heb net gepwnd maar nu is mijn iphone 3G niet meer geactiveerd... aaaaa what to do?

Tijn1 09-09-08 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ropado (Bericht 186584)
Ik heb net gepwnd maar nu is mijn iphone 3G niet meer geactiveerd... aaaaa what to do?

is het een orginele iphone 3g van t-mob NL?
Heb je een custom firmware met acctivatie gebruikt, want voor orginele t-mob 3g iphone's dan heb je een custom firmware zonder activatie nodig!

Er zit niets anders op dan nog een keer te jailbreaken!

Ropado 09-09-08 18:41

Aj, ik heb een 3G uit amerika met AT&T
waar vind ik de goede jailbreak?

Tijn1 09-09-08 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ropado (Bericht 186592)
Aj, ik heb een 3G uit amerika met AT&T
waar vind ik de goede jailbreak?

Dan moet je een nieuwe custom firmware maken met winpwn en dan duidelijk kiezen voor een firmware met activatie!

Maar als ik het goed begrijp heb je er een sim-unlock oplossing er tussen zitten, weet je wel zeker dat die werkt met de nieuwe firmware(2.0.2)?

Ropado 09-09-08 18:48

Ik zie die keuze niet staan! Missc hien heb ik verkeerde jailbreak? Weet jij misschien een link naar het goede jailbreakprog?

wat bedoel je met je tweede zin? Ik had er nog geen sim in zitten. Wil m daariom jailbreaken, zodat ik met een yessim of zo kan gaan gebriuken als telefoon!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.