//

Probleem Recovery Mode

Probleem Recovery Mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, jullie hulp is hard nodig. Ik heb namelijk net geprobeerd mijn 3G te jailbreaken en volgens mij ging dat aardig maar nu is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-08, 22:00
ToniD ToniD is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard Probleem Recovery Mode

Hallo mensen,

jullie hulp is hard nodig.
Ik heb namelijk net geprobeerd mijn 3G te jailbreaken en volgens mij ging dat aardig maar nu is hij klaar na de firmware veranderingen in iTunes en staat mijn phone volgens mij nog steeds in recovery mode. Ik heb namelijk het iTunes logo + een usb stekker in beeld. Ik mag nog wel mijn pincode invoeren maar daarna kan ik alleen noodoproepen doen. Hij pakte mijn pin wel maar er staat een klein slotje bovenin beeld.

Moet ik hem nog uit recovery mode halen (zo ja, hoe?) of is het probleem ernstiger? Hoop natuurlijk wel dat ik mijn phone nog lang kan gebruiken.

Alvast bedankt voor julie hulp.

Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-08, 22:17
ToniD ToniD is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Had het net een keer opgelost maar nu heb ik hem weer met hetzelfde beeld maar krijg het nou echt niet meer weg.
Wie weet wat te doen?

Laatst gewijzigd door ToniD; 10-08-08 om 00:54.
  #3  
Oud 10-08-08, 12:29
Deedee Deedee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 33
Standaard

Aansluiten op iTunes en nog een keer je custom firmware eroverheen gooien (shift+Herstel)?
  #4  
Oud 10-08-08, 14:04
cosa nostra cosa nostra is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Assen
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem...
Ik hoop dat iemand kan helpen want ik weet niet wat te doen nu.....wat zou ik in Itunes moeten doen? Ik zie daar geen aangesloten Iphone

Edit: ik heb een keer opnieuw opgestart en aangesloten op een nieuwe USB-poort en toen kreeg ik wel weer verbinding. Ik snap alleen nog niet helemaal hoe t allemaal werkt want ik zie nergens installer of Cydia o.i.d.....zal het stappenplan nog eens weer nalopen

Laatst gewijzigd door cosa nostra; 10-08-08 om 14:16.
  #5  
Oud 10-08-08, 16:33
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

ik kreeg het ook deed mijn pin intoetsen en na een paar minuten was die vanzelf weg gewoon eventjes wachten
anders opnieuw een firmware builden en opnieuw proberen, zal wel iets verkeerd moeten gebeurd zijn met builden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
Recovery mode BERKO Archief 1 04-06-09 10:44
iPhone: recovery mode beemboy Jailbreak 10 18-02-09 13:01
Iphone probleem met Recovery mode thomas89 Archief 4 12-08-08 14:46
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.