//

trug naar originele staat gaat niet??? HELP

trug naar originele staat gaat niet??? HELP discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb men iphone 3g 16gb firmware 2.0 nu al een paar weken en ik had een jailbreak gedaan met winpwn 2.0.0.1 dit was gelukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-08, 03:36
sensation sensation is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Exclamation trug naar originele staat gaat niet??? HELP

ik heb men iphone 3g 16gb firmware 2.0 nu al een paar weken en ik had een jailbreak gedaan met winpwn 2.0.0.1 dit was gelukt ik kreeg het icoontje van de annanas en cyndia etc...
nu wou ik upgraden naar firmware 2.0.1 ik download de nieuwe firmware en zet mijn iphone in recovery om zo deze te installeren (raar detail ipv een stekker met itunesloge kwam er een ventje te staan) dit lukte echter niet, er kwam opstaan :"iphone voorberieden op herstel" dit duurde heel lang en dan kwam er telkens :"er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13)" ik heb dezelfde procedure al geprobeert door de oude firmware(2.0) te laden in itunes maar met hetzelfde resultaat ook als ik hem vanuit dfu mode probeer te herstellen komt dezelfde fout. wat moet ik doen? want ik heb gehoort dat de garantie vervalt als je hem gejailbreakt hebt???

alvast bedankt

mvg

sensation
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-08, 03:55
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Als je een gewone restore doet is je jailbreak weg, dus don't worry
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
  #3  
Oud 11-08-08, 07:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sensation Bekijk bericht
ik heb men iphone 3g 16gb firmware 2.0 nu al een paar weken en ik had een jailbreak gedaan met winpwn 2.0.0.1 dit was gelukt ik kreeg het icoontje van de annanas en cyndia etc...
nu wou ik upgraden naar firmware 2.0.1 ik download de nieuwe firmware en zet mijn iphone in recovery om zo deze te installeren (raar detail ipv een stekker met itunesloge kwam er een ventje te staan) dit lukte echter niet, er kwam opstaan :"iphone voorberieden op herstel" dit duurde heel lang en dan kwam er telkens :"er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13)" ik heb dezelfde procedure al geprobeert door de oude firmware(2.0) te laden in itunes maar met hetzelfde resultaat ook als ik hem vanuit dfu mode probeer te herstellen komt dezelfde fout. wat moet ik doen? want ik heb gehoort dat de garantie vervalt als je hem gejailbreakt hebt???

alvast bedankt

mvg

sensation
Begrijp ik het goed dat je de nieuwe originele firmwareer wilt opzetten? Dan hoef je je iPhone niet eerst in recovery te zetten. Hang hem aan iTunes en klik op herstellen, dat moet het doen. Geen garantie dat die foutcode niet komt, maar 't is te proberen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 11-08-08, 16:16
sensation sensation is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

1) ik wil hem wel restore maar dit gaat niet, hij blijft hangen op "voorbereiden om te herstellen" waar na komt: "onbekende fout voorgedaan (13)" en binnendoen gaat ook niet owv dat hij gejailbreakt is :s

2) ik wil wel proberen gewoon te herstellen maar dan moet ik men iphone wel uit recoverymode krijgen hoe doe ik dit want met ziphone of iliberty werkt het niet?

thnx

mvg

sensation
  #5  
Oud 11-08-08, 16:24
dikkedonder dikkedonder is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 47
Stuur een bericht via MSN naar dikkedonder
Standaard

probeer is op een andere pc...
  #6  
Oud 11-08-08, 17:46
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

1ste manier (als deze niet lukt, probeer dan manier 2)
- Download de officiële FW en zet die ergens op je PC
- Ga in DFU mode, iTunes zal dan een boodschap geven dat ie een apparaat in restore mode heeft gevonden.
- druk shift in en druk op herstellen, kies dan de originele FW en laat hem herstellen
- Je iphone is terug hersteld met de originele FW


2de manier
- Download de officiële FW en zet die ergens op je PC
- Open wpwn en klik op browse .ipsw en selecteer die originele FW
- Als ie ingeladen is, klik je op ipsw builder (hier ga je zelf een custom maken, dus geef em gewoon een naam, en in het tabblad applications vink je activation uit en no wipe aanvinken)
- Als je custom FW gemaakt is, klik je op iPwner (hij zal je iTunes ownen en verwijs daar naar je custom FW die je net gemaakt hebt)
- Ga in DFU mode, iTunes zal dan een boodschap geven dat ie een apparaat in restore mode heeft gevonden.
- druk shift in en druk op herstellen, kies dan de custom FW die je gemaakt had en laat hem herstellen
- Je iphone is nu gejailbreaked en bevat je custom FW
- Om nu terug de originele FW erop te zetten, ga je ofwel terug in DFU mode en dan weer shift + herstellen klikken en dan kies je de originele FW terug ofwel klik je gewoon op herstellen.
Reageren

Labels
firmware 2.01, firmware upgrade, herstel, jailbreak, winpwn



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contactpersoon gaat niet naar Outlook akros iTunes 1 20-04-11 07:28
Mijn iPhone gaat niet meer naar Stand-by! Mr.nightsea iPhone algemeen 0 24-01-11 18:44
firewire trug zetten op iphone jamaica iPhone algemeen 0 12-09-10 13:29
Update van 1.1.2 naar 1.1.3 gaat niet MacApp Unlock [archief] 7 09-02-08 11:22
Iphone herstellen naar originele staat Questor Unlock [archief] 5 11-01-08 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.