//

Jailbreaken 9.3.5 steeds lastiger

Jailbreaken 9.3.5 steeds lastiger discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment heb ik een ipad-1 met 5.1 in de keuken hangen als display voor mijn domotica spul.. werkt perfect. De jailbreak op 5.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-04-20, 08:57
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard Jailbreaken 9.3.5 steeds lastiger

Op dit moment heb ik een ipad-1 met 5.1 in de keuken hangen als display voor mijn domotica spul.. werkt perfect. De jailbreak op 5.1 is ook stabiel, bij reboots blijft ie werken en bij herinstallatie is ie zo weer uit te voeren.
Ik heb echter nog een ipad mini-1 liggen met 9.3.5 erop en ik zou liever die gebruiken (zie er net wat gelikter uit dat de ipad-1 met de grote schermranden).

De jailbreak op de mini-1 gebeurd middels Phoenix. Wat me al opvalt is dat er steeds lastiger aan Phoenix te komen is. Uiteindelijk heb ik hem op een chinese appstore Pandahelper gevonden. Deze appstore heeft regelmatig last van een revoke waardoor de app niet meer start. Dit is met name vervelend als de mini een keer geherstart is. Dan is het wachen tot die chinese appstore het weer doet.
Ik ben dan op zoek gegaan naar een anti-revoke... er is genoeg over te vinden. De meeste oplossingen verwijzen naar apps die op een appstore genaamd tweakbox zouden moeten staan. Deze appstore lijkt het niet meer te doen (alleen wit scherm).
Zelf een aanpassing gedaan in de /etc/hosts file maar dat lost het revoken niet op. Verder staan er nog oplossingen om revoked apps te kunnen starten vanuit airplane mode (en safari cache leeg te maken).. maar dit lijkt niet meer te werken.

Een andere optie die ik heb uitgezocht is een downgrade te doen naar 8.4.1. Er zou hiervoor iets moeten worden aangepast in een plist file (versienumber etc). Dit werkt helaas sinds 2 weken niet meer. Los daarvan is er voor 8.4.1 een untethered jailbreak die gebruik maakt van Cydia Impactor.. en die laatste werkt ook al niet meer.

Om een lang verhaal kort te maken.. het jailbreaken op 9.3.5. lijkt steeds lastiger te worden. Iemand nog ideeen? Een goede anti-revoke zou al veel helpen. Op zich kan ik wel voorkomen dat de accu gevuld blijft en af en toe een kickstart van de jailbreak is geen probleem... maar dat revoken maakt het wel lastig en onbetrouwbaar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-20, 11:28
easynote easynote is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: ergens in vlaanderen/want hou nie van België
Berichten: 45
Standaard

Deze werkt uitstekend 😉

https://m.youtube.com/watch?v=5qtSq5uTomE
  #3  
Oud 12-12-20, 07:21
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

Thanks for the tip.. zal hem eens proberen.. wel een uitdaging want ik zie dat je een windows computer nodig hebt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen in USA word lastiger.... crunch81 Archief 38 24-11-07 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.