//

Wie kan mijn Iphone fixen?

Wie kan mijn Iphone fixen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone uit Amerika meegenomen en daarna ben ik gaan prutsen met updates etc. Hij doet nu niks meer. Ik heb iemand nodig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-08, 14:34
bartjeboos bartjeboos is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Barneveld
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar bartjeboos
Standaard Wie kan mijn Iphone fixen?

Ik heb een Iphone uit Amerika meegenomen en daarna ben ik gaan prutsen met updates etc. Hij doet nu niks meer.

Ik heb iemand nodig die er echt verstand van heeft, want alle handleidingen, tips en truc heb ik al toegepast om hem weer in belbare staat te krijgen en daar lukt het niet mee, omdat hij niet reageert als voorgeschreven staat.

Wie kan me helpen? Wie heeft er meer verstand van dan dat ie weet waar de handleidingen staan en ze kan toepassen?

Wie wil tegen een vergoedingen me helpen om dat ding weer aan de praat te krijgen? Ik rij graag even langs.

PS: Adviezen heb ik niet nodig, gewoon iemand die aanbied hem te fixen, zonder dat ik er zelf weer bij aan de gang moet, behalve dan het langsbrengen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-08, 12:35
Nono_Home Nono_Home is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

omschrijf "niks"
  #3  
Oud 18-08-08, 12:38
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

ja idd, heb je een foutmelding gekregen. zo ja, welke?
gaat ie ook niet meer aan?? of krijg je alleen nog maar een appletje te zien??
iets meer vertellen. dan weten mensen ook of ze je kunnen helpen
  #4  
Oud 18-08-08, 12:40
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartjeboos Bekijk bericht
Ik heb een Iphone uit Amerika meegenomen en daarna ben ik gaan prutsen met updates etc. Hij doet nu niks meer.

Ik heb iemand nodig die er echt verstand van heeft, want alle handleidingen, tips en truc heb ik al toegepast om hem weer in belbare staat te krijgen en daar lukt het niet mee, omdat hij niet reageert als voorgeschreven staat.

Wie kan me helpen? Wie heeft er meer verstand van dan dat ie weet waar de handleidingen staan en ze kan toepassen?

Wie wil tegen een vergoedingen me helpen om dat ding weer aan de praat te krijgen? Ik rij graag even langs.

PS: Adviezen heb ik niet nodig, gewoon iemand die aanbied hem te fixen, zonder dat ik er zelf weer bij aan de gang moet, behalve dan het langsbrengen.
check anders ff ifoneguide en dan rechts boven unlock service!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wie kan me helpen om mijn iPhone 4 te unlocken aub? Tinkelbell.36 Jailbreak 2 01-10-10 10:30
Wie kan mij helpen met mijn iphone? steefk Archief 1 20-05-09 12:09
iPhone 3G: Wie kan mijn iPhone 2.2 simlockvrij maken v.karabacak Unlock 35 07-03-09 00:28
Help! Wie kan mijn iphone restoren??? jakobjan1908 Archief 10 31-07-08 13:47
wie kan mijn iphone fixen? bartjeboos Archief 12 30-07-08 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.