iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak is uit voor IOS14 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/191960-jailbreak-voor-ios14.html)

belgiumiphone 04-03-21 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trimix (Bericht 1057734)
ok dank u de jailbreak is nog erg instabiel heb als verschillende tweaks gehad waarna er een hoop dingen niet meer werken alles maar een beetje uitproberen en wachten op updates

Je moet opletten met welke tweaks je installeert. Als de tweak niet compatibel is met iOS 14, kan de iPhone vastlopen en in een bootloop terecht komen.

thespikie 05-03-21 07:47

Update V6.1.0 is er.

Heb deze geüpdatet via AltStore en daarna ook mijn dagen terug verlengt naar 7 dagen via AltDaemon en geen problemen ondervonden.

belgiumiphone 05-03-21 09:20

Zowel bij de versies 6.01 als 6.02 als 6.1 lees ik op Twitter redelijk wat mensen met problemen (vastlopers, apps die niet werken, enz.). Mijn 12 pro Max is gejailbreaked met uncover 6.0 en ik heb geen problemen. Ik laat het dan maar zo 😀

trimix 05-03-21 20:43

https://www.youtube.com/watch?v=WH2E...index=2&t=644s

heb een vast loper gehad met cc modules en real cc nu opnieuw erop en geen problemen meer mee

thespikie 08-03-21 07:47

@belgiumiphone:

Springtomize 5 for iOS 14 | Coming soon volgens het twitter account @iFenix

trimix 21-03-21 14:34

ook werkt mijn muziek app niet meer na sommige tweaks te hebben geïnstalleerd weet ook niet precies wat daar nu weer de oorzaak van is

thespikie 23-03-21 20:01

Springtomize 5 is uit

belgiumiphone 27-03-21 07:32

Klopt. En ik heb ‘m geïnstalleerd. Nu nog wachten op de update van Gesto en Zenith en we zitten goed 😀

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27-03-21 om 07:34 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trimix (Bericht 1057939)
ook werkt mijn muziek app niet meer na sommige tweaks te hebben geïnstalleerd weet ook niet precies wat daar nu weer de oorzaak van is

De laatst geïnstalleerde Tweaks uitschakelen met iCleaner Pro. Nadien elk van deze Tweaks één voor één aanzetten en zo detecteren welke tweak de problemen veroorzaakt.

trimix 08-04-21 18:58

heb de jailbreak weer opnieuw uitgevoerd daarna werkte alles weer ...

thespikie 08-04-21 19:19

Ik ben aan het denken om de JB weg te doen om daarna opnieuw te doen met Taurine.
Zou ik dit doen? Want deze werkt niet met Cydia.

belgiumiphone 10-04-21 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thespikie (Bericht 1058102)
Ik ben aan het denken om de JB weg te doen om daarna opnieuw te doen met Taurine.
Zou ik dit doen? Want deze werkt niet met Cydia.

Ik ben heel tevreden met unc0ver. Ik wou ook Taurine eens uittesten, maar het probleem is dat je hiertoe een ROOTFS moet doen met unc0ver, vooraleer de jailbreak met Taurine te doen. Je moet na de jailbreak met Taurine dus alle Tweaks opnieuw installeren en configureren. En daar heb ik geen zin in.

Ik heb nu met mijn unc0ver jailbreak trouwens cydia, Zebra en Sileo erop staan. Maar ik moet zeggen: ik gebruik cydia het meest.

Gesto heeft trouwens een update voor iOS 14 gekregen. Nu wacht ik enkel nog op de update van Zentih.

thespikie 17-04-21 12:05

Ik heb de JB verwijderd. Veel apps opende niet meer vanwege de JB :(

belgiumiphone 18-04-21 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thespikie (Bericht 1058165)
Ik heb de JB verwijderd. Veel apps opende niet meer vanwege de JB :(

De enige app die ik nodig heb en die ik door de jailbreak niet kan gebruiken, is Itsme. Voor enkele andere apps die door de jailbreak niet opstartten, gebruik ik Liberty lite beta en Choicy. Hiermee starten die apps wel op (je omzeilt dus de jailbreak). Met Itsme lukt dat niet.

Welke apps starten bij jou niet op?

thespikie 21-04-21 09:40

De belangrijkste app die echt moeilijk deed was die van mijn Bank.
Opende wel maar betaling doen via QR of overschrijvingen ging niet.

thespikie 06-05-21 15:09

Heb JB opnieuw geïnstalleerd en alles werkt gelukkig nog.
Weet niet wat er de vorige keer mis gegaan is.

Enkel Pokemon Go krijg ik niet werkende :(

belgiumiphone 13-05-21 04:52

Hallo. Het is echt heel vervelend, die apps die niet werken omwille van een jailbreak. Ik begrijp in welke frustratie je zit.

Als Apple ooit toelaat dat je de icoontjes verkleint en meer kolommen / rijen icoontjes per pagina kunt plaatsen, dan stop ik waarschijnlijk met jailbreaken. Dat is voor mij het meest essentiële wat ik doe na een jailbreak. Ik vind de icoontjes standaard veel te groot.

trimix 13-05-21 08:24

dat bepaalde apps niet werken via face id inloggen bv bij de bank app vind ik niet zon probleem kunt met code inloggen
Maar jailbreaken heeft toch wel nog steeds een hele hoop voordelen met hele handige tweaks die extras toevoegen

belgiumiphone 14-05-21 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trimix (Bericht 1058402)
Maar jailbreaken heeft toch wel nog steeds een hele hoop voordelen met hele handige tweaks die extras toevoegen

Klopt! En heel leuk om cydia te openen om te checken welke leuke tweaks erbij gekomen zijn 😀

thespikie 26-05-21 13:30

Zou ik mijn iPhone naar IOS 14.5.1 updaten en wachten op een nieuwe JB?
Want heb gelezen dat voor IOS 14.6 een JB moeilijker gaat worden.

belgiumiphone 30-05-21 13:00

Ik doe het niet. Het is nog onduidelijk wanneer de jailbreak voor iOS 14.4 en hoger er komt (voor alle toestellen, want voor oudere toestellen is dit al mogelijk). Dit zou nog enkele maanden kunnen duren, bij wijze van spreken. Ik blijf op iOS 14.3. Ik zie weinig redenen om naar iOS 14.4 of 14.5 te gaan. Liever de jailbreak.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.