iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: iPhone Dev Team brengt QuickPwn uit (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/19333-iphone-dev-team-brengt-quickpwn.html)

DGCAR 18-08-08 10:35

QuickWPN
 
Def team heeft QuickWPN uitgebracht, werkt echt perfect.
Zeker voor de mensen die de iphone niet in DFU mode krijgen.

Let wel op!
Echt alles van Itunes uitzetten.
En een nieuwe 2.0.1 IPSW downloaden en direct in map QuickWPN zetten (waar ook quickwpn.exe staat)

iCulture 18-08-08 11:20

iPhone Dev Team brengt QuickPwn uit
 
Het iPhone Dev Team heeft QuickPwn uitgebracht, een snelle jailbreakmethode voor iPhone 2.0.1 waarbij je geen restore hoeft uit te voeren.

Lees verder over: iPhone Dev Team brengt QuickPwn uit

Tag:

slodo 18-08-08 11:22

hoe zet je dit dan op je iphone?

fredz 18-08-08 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DGCAR (Bericht 171193)
Let wel op!
Echt alles van Itunes uitzetten.
En een nieuwe 2.0.1 IPSW downloaden en direct in map QuickWPN zetten (waar ook quickwpn.exe staat)

Waarom moet je "alles van itunes uitzetten"? Bedoel je tijdens de jailbreak?

En installeert QuickPwn ook Installer en/of Cydia? Of beide?

daaf85 18-08-08 13:10

Als je iphone al gejailbreaked is d.m.v. winpwn dan heeft het installeren van quickpwn toch geen meerwaarde?

Doblie 18-08-08 13:22

Nee, dat lijkt me niet nee. Dit is ook voor de mensen die hem NOG moeten jailbreaken. Dus voor de jailbroken iPhones 3G maakt het inderdaad niet uit.

daaf85 18-08-08 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doblie (Bericht 171364)
Nee, dat lijkt me niet nee. Dit is ook voor de mensen die hem NOG moeten jailbreaken. Dus voor de jailbroken iPhones 3G maakt het inderdaad niet uit.

dat dacht ik idd al, tnks voor je reactie.

Roderickz 18-08-08 13:57

waar 2.0.1 IPSW downloaden
 
Waar kan ik 2.0.1 IPSW downloaden zodat ik deze in de map met andere bestanden kan zetten?

Doblie 18-08-08 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roderickz (Bericht 171402)
War kan ik 2.0.1 IPSW downloaden zodat ik deze in de map met andere bestanden kan zetten?

Google is je vriend.

Roderickz 18-08-08 14:29

Google is wel een soort vriend ja, maar... wil geen slecht bestand binnen halen. Wellicht betrouwbare site die is aan te bevelen?

Doblie 18-08-08 14:32

Google is heel vertrouwd. Verder kan ik je niet helpen.

pclahsen 18-08-08 14:57

Even zoeken in de wiki, wel opletten dat je de goede versie pakt (2G of 3G), kijk in het begin van deze link (Restore-bestanden voor verschillende firmware-versies downloaden).

https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html

Nupa 18-08-08 16:09

Kan iemand bevestigen dat het bootlogo verandert in een ananas? En wanneer dit zo is, hoe is dit te voorkomen?

Doblie 18-08-08 16:11

Die ananas is het logo van die DevTeam ofzo.

S a n d e R 18-08-08 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nupa (Bericht 171545)
Kan iemand bevestigen dat het bootlogo verandert in een ananas? En wanneer dit zo is, hoe is dit te voorkomen?

lijkt me sterk dat dat gebeurd als je het op deze manier doet want volgens mij verbouwen ze niks aan het IPSW bestand zoals PWN doet maar passen ze alleen de baseband aan voor de jailbreak. correct me if im wrong gentlemen

S a n d e R 18-08-08 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doblie (Bericht 171413)
Google is je vriend.

via itunes!

DGCAR 18-08-08 16:27

De ananas is van QuickPWN en kan je niks aan veranderen, dat kan alleen met winpwn.

Iphonoobje 18-08-08 17:03

Ik heb die QuickPwn gedaan en zonder problemen.... maar dan? Ananasje, en daarna plaatje van een gozert met wat Russisch (oid) erbij en ik kan verder niks.

Gister de Iphone gekregen (3G), nog niet geactiveerd (gebeurd pas half okt) en uiteraard nog simlocked. Ik wilde graag mbv QuickPwn even de telefoon activeren zodat ik in elk geval even van de interface kon genieten en bekijken hoe het apparaat werkt maar dusverre zonder succes. Als ik hem aan Itunes haak krijg ik de melding dat hij een Iphone heeft aangetroffen in herstelmodus en dat ik mijn Iphone moet herstellen. Verder geen opties whatsoever... :(

Please help :)

Twister 18-08-08 17:22

Dus voor mij is dit een ideale installatie?

Iphone 3g 2.01 (nog niks mee gedaan) gekocht ik mobistar winkel zonder abbo.
Dus als ik deze " Quick pwn beta " doe, kan ik men thema's en zo van die dingen veranderen?
<H2>

</H2>

Globalist 18-08-08 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DGCAR (Bericht 171567)
De ananas is van QuickPWN en kan je niks aan veranderen, dat kan alleen met winpwn.

en als je logo.png vervangt door het originele (moeten we eerst ff een lokatie vinden waar die toevallig staat?) dat lijkt step 3 in deze toelichting te suggereren:
» Quick Pwn Beta - iPhone News & Review

hoewel hier stellig wordt gezegd dat itunes wel aan moet blijven en je de telefoon alsnog in DFU moet krijgen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.