iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: jailbreak-verzekering (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/19337-jailbreak-verzekering.html)

Celf 23-08-08 18:56

Is er eigenlijk al ervaring mee wat een nieuw toestel kost (in een T-Mobile abonnement) wanneer het per ongeluk door eigen toedoen defect raakt en dus niet onder "garantie" valt? (er van uit gaand dat ie niet te repareren is)

stephan13 23-08-08 20:03

dus al de iphone kapot is kan ik hem niet meer resetten???
al dat kan ga ik hem denk jailbroken;)
maar ik snap niet dat als je ihone gaat jailbreaken dat hij niet vergoed wordt.
want je verzekerd voor de iphone zelf en niet het software of ben ik nou gek:confused:

AlexTemora 20-10-08 16:17

Dit kan bij mijn dus een probleem op gaan leveren, heb mijn iPhone 3G verzekerd bij ProAssist (T-Mobile gegarandeerd) en mijn jailbroken 3G heeft gisteren door een harde klap het loodje gelegd.

Ik kon de telefoon niet meer resetten en niet meer in DFU mode zetten. Ik zit hem nu eigenlijk redelijk te stressen. :( Ik laat wel weten hoe dit afloopt.

midego 20-10-08 16:30

Je verzekerd je voor de telefoon ja, maar als jij er andere software opzet die ILLEGAAL is dan is het logies dat ze je niet verzekeren...valt dan ook heel logies buiten de verzekering... Maar mocht ie gestolen worden of verlies dan word ie natuurlijk gewoon verzekerd en krijg je een nieuwe

Stefaanxd 22-10-08 20:37

meestal krijg je geen andere iPhone terug als tie is gestolen, want je hebt simpelweg geen bewijs, athans dat werd door de T-Mobile shop mij verteld,

junero 24-10-08 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefaanxd (Bericht 208667)
meestal krijg je geen andere iPhone terug als tie is gestolen, want je hebt simpelweg geen bewijs, athans dat werd door de T-Mobile shop mij verteld,

eerst tmobile bellen en simkaart blokkeren, dan aangifte doen bij de plaatselijke politiebureau en pro assist bellen voor een nieuwe

politie kan wel een s moeilijk doen als je te vaak wat spullen kwijt ben of als je turk of marokaan ben:D maar voor de rest zijn ze ook verplicht om je aangifte te accepteren

insanity83 16-11-08 02:49

Heej mensen...volgens mij lezen jullie bijna niet wat de dekking is van die TM verzekering... Je kan dat dingen gewoon kapot gooien en dan nog een nieuwe krijgen...Dat gaat 2 of 3 keer geloof ik...daarna is het tegen een "zacht" prijsje.

Leest u allen de voorwaarden maar eens ;)
Gejailbreaked of niet....There is always a way ;)

Wat diefstal betreft klopt dat verhaal. Diefstal is zeer moeilijk aan te tonen.
Er zijn slechts 2 manieren dat je diefstal kan laten vergoeden:

1) Je eigen helemaal van pampus laten hoeken tot je naar het ziekenhuis moet.
Dan krijg je een nieuwe toestel
2) De ruiten van je auto of woning ingooien.
Ook dan krijg je een nieuw toestel.

Het gaat er dus om dat het niet in een openbare gelegenheid gebeurt; sportschool, school, cafe, restaurant etc etc.
Tevens is het van belang dat er aantoonbare schade in het spel is.
Dus de letsel aan je lijf of de ingeslagen ruiten van je auto of woning.

Greetz

iTim 09-03-10 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora (Bericht 207657)
Dit kan bij mijn dus een probleem op gaan leveren, heb mijn iPhone 3G verzekerd bij ProAssist (T-Mobile gegarandeerd) en mijn jailbroken 3G heeft gisteren door een harde klap het loodje gelegd.

Ik kon de telefoon niet meer resetten en niet meer in DFU mode zetten. Ik zit hem nu eigenlijk redelijk te stressen. :( Ik laat wel weten hoe dit afloopt.


Ik heb dus hetzelfde hoe is het opgelost?

wouter1981 09-03-10 16:49

Als je telefoon dood is kunnen ze ook niet zien dat hij gejailbreaked is.

iTim 10-03-10 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 424610)
Als je telefoon dood is kunnen ze ook niet zien dat hij gejailbreaked is.

wel als ze 1 ding maken, en er achter komen dat je een jailbreak bezit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.