//

Wat is het slimst na "verkeerd" updaten firmware 2.0.2

Wat is het slimst na "verkeerd" updaten firmware 2.0.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 19-08 en 20-08 was er al enige sprake over mensen die hun iphone hadden geupdate naar firmware versie 2.0.2. Dit was in de meeste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-08, 19:52
Eppotje Eppotje is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Friesland
Berichten: 33
Unhappy Wat is het slimst na "verkeerd" updaten firmware 2.0.2

Op 19-08 en 20-08 was er al enige sprake over mensen die hun iphone hadden geupdate naar firmware versie 2.0.2.

Dit was in de meeste gevallen gedaan door eerst via itunes de nieuwe firmware te downloaden, daarna door middel van de oude quikpwn en 2.0.1. ispw de phone te jailbreaken.

Ik ben ook één van de mensen die dit gedaan heeft vanaf FW 2.0. Na dat ik dit gedaan had kreeg ik het volgende bericht te lezen. Ik ondervind zelf nog geen problemen, toch is hier te lezen dat dit in de toekomst kan voorkomen.

Wat is voor mij het verstandigst om nu te gaan doen? Ik ben nog een btje een "groentje" qua iphones dus een duidelijk beschreven antwoord stel ik op prijs.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-08, 20:10
shermie76 shermie76 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: delfgauw
Berichten: 11
Standaard

Mij is het gisterenavond ook overkomen. Ben er een hele tijd mee aan het prutsen geweest.
Wat bij mij hielp is eerst via itunes restoren naar de originele 2.0.1 en vervolgens wederom restoren naar 2.0.2. Toen deed hij het weer.

Maar ik dacht echt effe datíe dood was
  #3  
Oud 24-08-08, 23:38
jenny jenny is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Bij mij onvangt ie dus geen netwerk meer na het uploaden van 2.0.2 wat kan hier het probleem zijn
  #4  
Oud 25-08-08, 00:18
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eppotje Bekijk bericht
Op 19-08 en 20-08 was er al enige sprake over mensen die hun iphone hadden geupdate naar firmware versie 2.0.2.

Dit was in de meeste gevallen gedaan door eerst via itunes de nieuwe firmware te downloaden, daarna door middel van de oude quikpwn en 2.0.1. ispw de phone te jailbreaken.

Ik ben ook één van de mensen die dit gedaan heeft vanaf FW 2.0. Na dat ik dit gedaan had kreeg ik het volgende bericht te lezen. Ik ondervind zelf nog geen problemen, toch is hier te lezen dat dit in de toekomst kan voorkomen.

Wat is voor mij het verstandigst om nu te gaan doen? Ik ben nog een btje een "groentje" qua iphones dus een duidelijk beschreven antwoord stel ik op prijs.
Het bericht wat er staat is letterlijk een vertaalde versie van een post op hackintosch die vervolgens (en dat is ook mijn mening hierover) volledig afgemaakt werd door de overige posters daar. ALLE aanpassingen die gedaan worden door pwnage of quickpwn zijn ALTIJD ongedaan te maken.

Pure bangmakerij dus.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is "overige" in het geheugen van de iPhone? timneutel iPhone algemeen 72 02-07-12 15:51
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.