Iphone langzaam na CustomFW discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje terug de custom firmware van Michael (2.0) erop gezet, omdat de nieuwe Winpwn nog niet uit was. Maar sindsdien is mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone langzaam na CustomFW
Ik heb een tijdje terug de custom firmware van Michael (2.0) erop gezet, omdat de nieuwe Winpwn nog niet uit was.
Maar sindsdien is mijn iPhone een stuk langzamer. Applicaties opstarten duurt langer, en ook gebeurd het steeds vaker dat smsen supertraag wordt (LAG). Ook verdwijnt mijn unlock sound soms gewoon! Wat is nu de oplossing? De nieuwe Quickpwn gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
inderdaad! Gewoon via iTunes updaten naar de nieuwste versie. En daarna de nieuwste QuickPwn erover. Alles werkt en je hebt dan Installer en Cydia. Met name SMS is veeeeel sneller nu. Verder niet zoveel bijzonders.
|
|
||||
|
||||
Of gewoon ff wachten tot de nieuwe pwnage tool/winpwn 2.0.2 ondersteund
|
|
|||
|
|||
Ok thnx!
Maar als ik de nieuwe Winpwn 2.5 ga gebruiken als die uit is, hoef ik dan ook alleen te updaten via iTunes, en dan Winpwn erover? Of moet ik dan weer de firmware downloaden en het hele process opnieuw doen? Hij is in elk geval al wel gePwnd! |
|
||||
|
||||
Dat zal het zelfde proces zijn, dus een custom firmware maken met winpwn en die flashen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 4 langzaam? | WS1 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-05-11 21:07 |
Na Jailbreak Iphone langzaam / traag geworden | prashant | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-05-11 10:53 |
iPhone 4 internet langzaam of weg | HyperCube | iPhone algemeen | 1 | 11-01-11 22:22 |
Iphone 1G langzaam na upgrade naar 2.2.1 | mikstar | Unlock [archief] | 1 | 10-02-09 21:48 |
iPhone: jailbreak op 3G iphone nu erg langzaam | spf.iphone | Jailbreak | 3 | 22-01-09 20:34 |
|
|