iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: problemen met quickpwn (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/19816-problemen-quickpwn.html)

daitjeh 23-08-08 13:04

problemen met quickpwn
 
ik heb een iphone 3g met firmware 2.0.2.
als ik het allemaal goed begrijp moet ik firmware 2.0.1 in het folder van
quickpwn doen en dan gui starten en instructies volgen.
maar hier is het probleem als ik hem ga pwnen dan komt er een dos scherm met dat die hem gaat pwnen etc.

Maar dit is dan het probleem,er komt een pop-up met 'quickpwn has encountered a problem and need to close'

plzz help!!...

ik heb windows xp professional

jeffreyk 23-08-08 14:11

gebruik de zoekfunctie (er staan al genoeg topics over deze fouten)
iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G - Zoeken in forums

succes

cartman 23-08-08 15:51

Ik heb hetzelfde probleem, ben al een uur aan het zoeken/lezen op het forum, kan geen direct antwoord vinden :(

daitjeh 23-08-08 15:52

ik ben ook al overal aan het zoeken, ik weet niet eens welke trefwoorden ik moet gebruiken

jeffreyk 23-08-08 15:54

heb je wel de goeie frimware??

daaf85 23-08-08 17:12

welke versie van quickpwn gebruik je?

cartman 23-08-08 17:39

het bleek dus dat de ipsw corrupt was, die van michael werkte niet, die van apple wel (thnx to iphonebitch)
maar, het werkt, eindelijk ! alleen ff wennen, vond de installer op de 1.1.4 veel fijner dan nu!

deff81 23-08-08 21:39

^heb je een link voor een niet corrupte versie van firmware 2.0.2? heb dezelfde problemen met quickpwn

Konfu 23-08-08 21:58

Hier vind je alle custom FW's en alle originele FW's (rechtstreeks van de Apple site).

https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html

Jij hebt dus deze nodig -> Firmware 2.0.2 (3G)

PS: ik heb de mijne net gequickpwned en het werkte meteen. Niks van SMS'en, contacten, foto's, ... of wat nog allemaal kwijt.

- Eerst via iTunes de officiele 2.0.2 gerestored.
- iTunes afgesloten en quickpwn gestart, instructies gevolgd en dat was het

Tijn1 23-08-08 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daitjeh (Bericht 175840)
ik heb een iphone 3g met firmware 2.0.2.
als ik het allemaal goed begrijp moet ik firmware 2.0.1 in het folder van
quickpwn doen en dan gui starten en instructies volgen.
maar hier is het probleem als ik hem ga pwnen dan komt er een dos scherm met dat die hem gaat pwnen etc.

Maar dit is dan het probleem,er komt een pop-up met 'quickpwn has encountered a problem and need to close'

plzz help!!...

ik heb windows xp professional

bij de laatste versie van quickpwn (gui120.zip) moet je alleen 2.0.2 selecteren en goed lezen dan gaat het allemaal vanzelf!

deff81 24-08-08 01:12

2.0.1 gedownload en daarmee de install gedaan, alles werkt perfect, heb intussen apps die ik gedownload heb via NZB geinstalleerd (met Itunes gesynchroniseerd), en alles doet het prima...

ik wacht nog ff af voor 2.0.2, 2 maal 2.0.2 gedownload en het werkte niet met quickpwn (oa ipw van de site van apple zelf)

daaf85 24-08-08 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deff81 (Bericht 176303)
2.0.1 gedownload en daarmee de install gedaan, alles werkt perfect, heb intussen apps die ik gedownload heb via NZB geinstalleerd (met Itunes gesynchroniseerd), en alles doet het prima...

ik wacht nog ff af voor 2.0.2, 2 maal 2.0.2 gedownload en het werkte niet met quickpwn (oa ipw van de site van apple zelf)

het kan werken mits je alle instructies correct opvolgt, is al bij velen gelukt ;).

Tijn1 24-08-08 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deff81 (Bericht 176303)
2.0.1 gedownload en daarmee de install gedaan, alles werkt perfect, heb intussen apps die ik gedownload heb via NZB geinstalleerd (met Itunes gesynchroniseerd), en alles doet het prima...

ik wacht nog ff af voor 2.0.2, 2 maal 2.0.2 gedownload en het werkte niet met quickpwn (oa ipw van de site van apple zelf)

je moet eerst in itunes updaten naar 2.0.2 dan gaat er niets verloren en daarna draai je quickpwn om 2.0.2 te jailbreaken!

deff81 24-08-08 02:21

bedankt voor de info. Ikheb even zitten rondneuzen op cydia (heb pas een maand een iphone en wist tot deze week niet wat jailbreaken was), maar op cydia vond ik dus dit berichtje over de 2.0.2 install: "this method DOES upgrade your baseband, which means it might negatively affect unlocked phones, You might want to wait for details" Iemand meer info hierover?

voor de rest... I like :)

sossienl 24-08-08 03:09

// Titel wat gefatsoeneerd!

daaf 24-08-08 09:44

Hey mensen ik ben gister al een paar uur bezig geweest met onder andere dit probleem
Maar op dit moment zit ik met het volgende probleem
Zodra ik quickpwn opstart en alles invul
Gaat alles prima maar zodra ik em in DFU-mode moet zetten
Weet ik zeker dat het lukt mijn pc maakt ook een geluid dat die wat vind bij de usb
Maar toch blijft hij quickpwn afsluiten

Tijn1 24-08-08 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaf (Bericht 176438)
Hey mensen ik ben gister al een paar uur bezig geweest met onder andere dit probleem
Maar op dit moment zit ik met het volgende probleem
Zodra ik quickpwn opstart en alles invul
Gaat alles prima maar zodra ik em in DFU-mode moet zetten
Weet ik zeker dat het lukt mijn pc maakt ook een geluid dat die wat vind bij de usb
Maar toch blijft hij quickpwn afsluiten

heb je zeker weten de goede fiirmware? het moet zijn 1,2_2.0.2_5c1.restore.ispw voor een 3g toestel!

deff81 24-08-08 11:19

daaf, heb je alle programmas die apple-related zijn afgesloten in taakbeheer? Verder zou het misschien kunnen helpen om windows defender/firewall af te sluiten???

daaf 24-08-08 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 176453)
heb je zeker weten de goede fiirmware? het moet zijn 1,2_2.0.2_5c1.restore.ispw voor een 3g toestel!


Jup dat is hem
En ook met de firewall uit blijf het programma zich afsluiten
En ik heb alle app-related programma's uitgezet voordat ik start

ik snap er echt niks van

btw: kun je DFU-mode herkennen aan dat zowel de home als de power knop niet reageert
en je de telefoon pas weer aan krijgt als je beiden 10 sec. inhoud

Tijn1 24-08-08 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaf (Bericht 176502)
Jup dat is hem
En ook met de firewall uit blijf het programma zich afsluiten
En ik heb alle app-related programma's uitgezet voordat ik start

ik snap er echt niks van

heb je .net framework?
heb je service pack 2?
heb je je comp al een keer opnieuw opgestart?
heb je wel 3g aangevinkt in de gui van quickpwn?
en anders weet ik het ook niet meer!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.